Всього матеріалів в каталозі: 49 Показано матеріалів: 1-49 |
|
Застосування rлюкофону в логопедичній практиці
Ґлюкофон з німецької мови «щастя», з грецької- «звук», «голос».
Існує декілька варіантів назв цього музичного ударного інструменту: ганг, гонг, ханг, хеппідрам, хендпан, тональний барабан. Ґлюкофон – перкусійний музичний інструмент, звук його народжує неймовірну суміш унікальних обертонів, призвуків, які сприймаються людським вухом як щось ексклюзивне, «космічне», «досі нечуване». Ідею створення rлюкофону запозичили у древніх африканських барабанів зі щілинами. Вперше презентували у 2005 році під назвою «Tambiro» .
Вийняткова особливість rлюкофону - не потрібно вчитися грати, для того, аби створювати найелементарніші ритми, не потрібно мати будь-яку спеціалізовану музичну освіту або знання нотної грамоти. Музичний інструмент «передбачає», що на ньому допустимо грати інтуїтивним чином. Тобто, будь-які ноти (пелюстки) можна поєднувати як завгодно між собою, всі вони звучать в гармонії. |
Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами логопедичних та нейропсихологічних технологій
Автор: Ткаченко Інна Леонідівна
|
Використання масажу в логопедичній роботі
Автор: Захарова Ганна |
Мовні ігри та вправи для подолання дисфонії
Дисфонія-порушення голосоутворення, при якому голос зберігається, але стає неповноцінним – хриплим, слабким, вібруючим.
Діти з дисфонією не можуть повноцінно спілкуватися з однолітками.
Це мовне порушення зустрічається не так часто, як наприклад ФФПМ, ЗНМ або алалія, але складає близько 27% всіх мовних порушень у дітей віком від 3 до 7 років.
Автор: Захарова Ганна |
Пісочна терапія в корекційно-освітній роботі логопеда
Автор: Шевчук Юлія |
Коротка під'язична вуздечка у дітей - як розпізнати, і коли необхідно підрізати? |
Чому ранній розвиток обертається слабкими показниками у школі |
Причини і ознаки затримки мовного розвитку у дитини |
Вправи для розвитку м'язів піднебіння |
Школа мислення
Сучасна дитина, вступаючи в життя, починає активно пізнавати предметне та соціальне довкілля саме в родині. Найближчі й значущі для неї дорослі спеціально організовують предметно-ігрове розвивальне середовище.
Автор: Дроздова Дарина |
Консультація для батьків "Чому виникає ЗПР?"
Діагноз "затримка психічного розвитку" найчастіше ставить батьків дитини перед несподіваними, а часом і серйозними проблемами. Перший час вони розгублені, пригнічені, без кінця ставлять собі ті самі болючі питання: "Чому це трапилося саме з моєю дитиною? Що ж робити далі?".
Автор: Дроздова Дарина |
Консультация для родителей заикающихся детей старшего дошкольного возраста по теме
“Ознакомление с проблемой заикания. Комплексный подход. Рекомендации.”
Автор: Шемонько Виктория Анатольевна
|
Створення та використання електронних носіїв інформації в умовах логопункту
Автор: Малярчик Н. М. |
Підбірка: " Життєве та педагогічне кредо"
|
Использование ИКТ в коррекционно-развивающей работе учителя – логопеда дошкольного логопункта
Автор:Тищенко Светлана
|
Етапи роботи при моторній алалії |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и аутизма (Синдром Каннера) |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и нарушений речи, вызванных интеллектуальной недостаточностью |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и детской моторной афазии |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и анартрии (дизартрии) |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и ЗРР |
Дифференциальная диагностика моторной алалии и нарушений слуха |
Комп’ютер вже давно став звичайним явищем у нашому житті. А для дитини він стає не лише розвагою, але й інструментом пізнання навколишнього світу. Ще зовсім недавно здавалося, що комп’ютер - це складний і загадковий прилад далекого майбутнього, який доступний лише обраним. А сьогодні, завдяки своїй багатофункціональності він корисний представнику будь – якої професії. Саме універсальність комп’ютерних засобів визначає їх розвиваючий ефект у навчанні. Інтерес дітей до комп’ютера надзвичайно великий, і справа дорослих, обернути його в корисне русло.
Підготувала вчитель – логопед: Шадура О.П. |
Автор статті: Петуніна Олена
|
Автор статті: Петуніна Олена Вікторівна
|
Організація художньо-мовленнєвої діяльності у старшій логопедичній групі ( з досвіду роботи)
Вчитель-логопед : Евдакова А.А.
Вихователі : Милосердова Т. Ю.
Василенко Г. О.
|
Бінарне заняття - нестандартна форма навчання по реалізації міжнаочних зв'язків, навчально-виховний процес ведуть два педагоги.
Бінарне заняття - творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес у дітей.
Чому?
З досвіду роботи вчителя-логопеда І категорії дошкільного навчального закладу №57 «Берізка» м.Сміла Зубцової К.П.,
вихователя середньої групи компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення дошкільного навчального закладу №57«Берзіка» Пишної Т.О.
|
Порушення читання і письма (дислексії і дисграфії) є найпоширенішими дефектами мовлення у дітей молодшого шкільного віку.
Горбачова Ірина Іванівна
|
Чітка вимова кожного звука та добре розвинений
фонематичний слух– ось головні передумови
правильного письма.
К.Ушинський.
Проблема порушень писемного мовлення в учнів нині є досить актуальною, адже в письмових роботах школярів простежуються стійкі специфічні помилки. Специфічні розлади письма отримали назву «дисграфія».
|
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Олена Пилипенко,
студентка ІV курсу 2 групи
відділення початкової освіти;
науковий керівник: В. М. Котеленець
Анотація. Статтю присвячено питанням доцільності використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі. Зазначено вимоги до проведення ігрової діяльності. Надано приклади ігор для використання на занятті з іноземної мови. Визначено роль дидактичної гри у навчальному процесі.
Ключові слова: дидактична гра, ігрова діяльність, вид активності, методи навчання, іноземна мова, вправи
. |
Артикуляційна гімнастика– це комплекс вправ для органів мовного апарату: губ, язика, нижньої щепепи, дихання.
Автор: Павлюк Валентина
|
Поради батькам: "Від чого залежить успіх виховання в сім’ї?
|
Прості поради батькам : «Знаходимо ключик до серця дитини»
|
Мова─ одне з див, яке передає найтонші відтінки думок і почуттів. Саме вона віддзеркалює душу народу, його історію, формує людську духовність, відчуття краси слова й образу. В.О.Сухомлинський писав: "Тільки той може осягнути своїм розумом і серцем красу, велич і могутність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як колискою, як добрим ім’ям своєї родини…
Автор: Галич Валентина |
Дихаємо правильно - вірно розмовляємо!
Дихання, яке з'являється в момент вимовляння звуків, слів, фраз і
бере безпосередню участь у їх утворенні, особливе. Воно називається
мовленнєвим.
Чітка звуковимова, красива дикція неможливі без добре
розвинутого мовленнєвого дихання. |
Як формується мова дитини? |
Специалистами выделено несколько основных причин нарушений чтения и письма у детей.
|
Дислексия — это расстройство, характеризующееся неспособностью быстро
и правильно распознавать слова. Проблемы с чтением являются одним из
симптомов данного заболевания.
Что такое Дислексия? |
За
нормами вікової психології готовність дитини до школи формується між
шостим і сьомим роком життя. Але в кожного – індивідуальний темп
розвитку. Тому рішення про те, чи стане дитина в цьому році стати
першокласником, батькам варто приймати разом зі спеціалістами –
педагогами та психологами,– орієнтуючись, у першу чергу, на особливості
розвитку малюка.
Запропоновані тести, найчастіше використовують шкільні психологи
для перевірки ступеня готовності дітей до школи. Зауважте, що ці
завдання дають лише загальну картину розвитку дитини. За більш повною
інформацією звертайтеся до спеціалістів.
Приготуйте аркуші чистого білого паперу без ліній і клітинок. Під час
виконання дитиною всіх трьох завдань зверніть увагу на те, якою рукою
вона працює; чи крутиться на місці; чи губить олівець і шукає його довго
під столом; почала малювати в тому місці, де ви їй показали чи просто
обводить контур зразка; чи бажає переконатися, що малює добре. Це дасть
можливість зрозуміти, які труднощі вас і її чекають з початком навчання. |
Вірус
під назвою «ранній розвиток дітей» уразив багатьох молодих батьків у
великих містах. Усі раптом зацікавилися навчанням читання з двох років,
англійської мови й музики — з трьох, далі за наростаючою: драмгурток,
гурток із фото, хореографія тощо... |
10 найважливіших речей, яким батьки можуть навчити дитину. |
Поради щодо спілкування із гіперактивними дітьми:
*У своїх взаєминах з дитиною підтримуйте позитивну установку. Хваліть її щоразу, коли вона на це заслужила, помічайте успіхи. *Уникайте повторення слів «не має» і «не можна». *Розмовляйте стримано, спокійно, м’яко. *Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу, щоб вона могла його завершити.
*Завдання повинні бути простими і конкретними «почисти зуби, а тепер одягайся», а не «збирайся до школи». *Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію. *Під час ігор обмежуйте дитину лише одним партнером. Уникайте неспокійних, галасливих друзів (сусідів за столом). *На робочому місці дитини (і в кімнаті) має бути якомога менше предметів. Речі повинні бути складені так, щоб не відволікати увагу.
|
Поради щодо спілкування з дітьми раннього віку із затримкою мовного розвитку:
*Вводьте в предметні дії активне мовлення (показ предметів з емоційно насиченою розповіддю).
*Організовуйте співпрацю з дитиною за принципом «давай разом» (хорове промовляння, гра за ролями). *Впроваджуйте ігри з імітацією. Саме вони сприятимуть викликанню (наслідуванню) мовлення у дитини.
*Кожну нову іграшку і спосіб гратися з нею показуйте малюку, організовуйте спільну гру.
*Не пропонуйте дитині багато іграшок чи книг та не залишайте її надовго самою. *Говоріть до дитини чітко і ясно та вимагайте від неї чіткої вимови. *Говоріть якомога більше з малюнок, читайте книжки, разом слухайте платівки, підспівуючи чи підтанцьовуючи.
|
Поради щодо спілкування із сором΄язливою дитиною:
*Уникайте висловів:«мені не вдасться», «я не зумію», «я не впевнена (ий)» тощо. *Окресліть коло своїх вимог щодо мовлення дитини та дотримуйтесь їх. *Вводьте нові завдання (за аналогією, варіант з ускладненням, завдання з використанням схем, таблиць, сигнальних карток, з новими правилами виконання тощо) поступово. *Грайте в театр, тому що, сховавши обличчя за ширмою, говорячи від імені ляльки, дитина почуватиметься впевненіше. *Грайте в сюжетно-рольові ігри, щоб навчити дитину використовувати в своєму побутовому мовленні заготовлені штампи. Доречними будуть і ігри-добавлянки.
*Допомагайте дитині в її починаннях (і мовних зокрема), підтримуйте її.
*Підвищуйте самооцінку дитини похвалою. «Захвалити» людину із заниженою самооцінкою неможливо.
|
Поради щодо спілкування з агресивними дітьми:
*Не розмовляйте з такою дитиною на підвищених тонах (тим самим ви підключитесь до її збудження і спровокуєте підсилення агресивних проявів). *Розмовляйте спокійною, плавною мовою. Речення повинні бути простими; уникайте складних зворотів.
*Прищеплюйте навички спілкування з людьми (доцільно розучувати та програвати зразки висловлювань в тій чи іншій ситуації). *Дозвольте дитині визволитись від емоцій (для вираження гніву можна використовувати гумові іграшки, «мішечки злості», інвентар для занять спортом, рвання паперу тощо). *Агресивні прояви знімайте, концентруючи увагу на руках малюках, стискаючи їх з певним зусиллям. Гіпернапруження змінюватиметься релаксацією м΄язів тіла та мовного апарату зокрема. Агресія ставатиме меншою.
*Демонструйте своїм прикладом миролюбне ставлення до людей.
|
Скільки слів повинна знати ваша дитина?
Чи є якісь межі, кількісні показники для кожного вікового етапу життя людини?
Такі межі існують.
Словник кожної людини поділяється на пасивний і активний. Активний словник охоплює слова, які людина не тільки розуміє, а й повсякденно користується ними. Кількість слів в активному словнику людини визначає багатство і культуру її мови. Пасивний словник - це слова, які людина розуміє, але не завжди вживає. Пасивний словник завжди більший за активний.
Активний словник малюка постійно збільшується, він становить:
• до 1 року 6 місяців - 10-15 слів;
• у кінці 2 року - 300 слів;
• у кінці 3 року - 1000 слів;
• в 4 роки - 2 500 слів;
• в 5 років - 3 500 слів;
• в 6 років - 4 000 слів;
• в 7 років - 4 500 слів.
У дорослої людини словник нараховує 6- 8 тисяч слів.
|
Анатомо-фізіологічні:
*Внутрішньоутробні ураження головного мозку.
*Травми головного мозку.
*Соматичні хронічні захворювання.
*Хвороби носа, глотки, гортані, патології артикуляційного апарату, недостатній розвиток моторики.
*Затримки психічного розвитку.
Психічні та соціальні:
*Психотравми.
*Неправильне виховання в сім’ї. *Перевантаження мовним матеріалом. *Переучування ліворукості.
|
-Як розвивати мовлення дітей?
-Якщо Вас турбує мовлення вашої дитини будьте готові до наступних питань, які ви можете почути від логопеда:.... -Правила мовлення. - Поради логопеда. |
|