Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [3] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті » для вчителів, педагогів, студентів

БІНАРНІ ЗАНЯТТЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

Бінарне заняття - нестандартна форма навчання по реалізації міжнаочних зв'язків, навчально-виховний процес ведуть два педагоги.

Бінарне заняття - творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес у дітей.

Чому?

Тому, що вивчення якоїсь проблеми на грані двох наук - це завжди цікаво, такий вид діяльності викликає високу мотивацію. А не чи це головне - захопити малюків, спровокувати творчий пошук?

На жаль, бінарні заняття в навчальній системі - це, скоріше, виключення з правила. До них вдаються не часто, один, двічі в півріччя, частіше це відкриті заняття для педагогів, які атестуються. Часу для підготовки такого заняття вимагає більше, ніж звичайний.

Важлива умова успішності роботи з дітьми логопатами — це тісна взаємодія вчителя-логопеда та вихователя. адже розвиток мовлення слід поєднувати з опрацюванням та закріпленням пізнавальних тем, образотворчою та руховою діяльністю дітей.

Які основні переваги інтегрованих бінарних занять перед традиційними?

  1. Корекційні, мовленнєві та  пізнавальні навички. знання малюків формуються в комплексі.
  2. Форма проведення бінарного заняття захоплююча і нестандартна. Використання різних видів діяльності на занятті дає можливість педагогам  підтримувати увагу на високому рівні, що дозволяє говорити про розвиваючий, корекційний ефект навчання.
  3. Бінарні заняття підвищують потенціал дітей, ведуть до осмислення і знаходженню причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку мовлення,  логіки, мислення, комунікативних здібностей.
  4. Бінарні заняття дають можливість самореалізовуватися у творчому процесі як педагогу так і дитині.

Але в той же час маємо пам’ятати, не потрібно об'єднувати всі підрозділи в одне ціле, так як вони втрачають свою індивідуальність. Тому

бінарні і заняття необхідно давати періодично.

 

Позитивні сторонни:

  • Дозволяють реалізувати один із найважливіших принципів дидактики — принцип системності навчання.
  • Створюють оптимальні умови для розвитку мислення, розвиваючи логічність, гнучкість, критичність.
  • Сприяють розвитку системного світогляду, гармонізації особистості студентів. Зменшують багатопредметність, розширюють й поглиблюють міжпредметні зв'язки, з'являється можливість отримати більший обсяг знань.
  • Є засобом мотивації навчання, допомагає активізувати, як корекційну так і пізнавальну діяльність дітей, сприяє розвитку творчості.

Негативні сторонни

  • Збільшення щільності, тривалості  заняття.
  • В окремих випадках відсутня деталізація.
  • Значні витрати часу на підготовку до заняття.

 

Поради вчителю-логопеду

Під час бінарного заняття обов’язково надавати логопедичну допомогу:

  1. виправляти, розбирати та аналізувати допущені помилки в усному мовленні, письмові;
  2. спонукати до повних відповідей (не допускати, щоб відповідь обмежувалася одним чи двома словами);
  3. вислуховувати відповідь до кінця;
  4. формувати словесно-логічне мислення (допомагати дитині правильно будувати речення і відповідь з дотриманням послідовності слів у реченні, речень у відповіді).

 

В одному журналі, ми прочитали думку вчителя початкової школи: «Бінарний урок - псевдонауковий методичний викрутас».

Що ж, якщо цей «викрутас» стимулює мовленнєву, пізнавальну діяльність, якщо діти після бінарного заняття запитають: «А коли буде ще таке заняття?», то воно  має право на існування.

 

 

 

Категорія: для вчителів, педагогів, студентів | Додав: makarikova (31.05.2014)
Переглядів: 4585 | Теги: бінарні заняття | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку гіперактивна дитина Скарбничка для батьків Диференціація С-Ш поради батькам практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна ікт Навчальні посібники Методичні посібники глюкофон глюкофрн у логопедії буклети Конспекти занять для дітей Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації Гра Автоматизація звука Р Дислексія Посібник Зондовий масаж Автоматизація звука С Дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит заняття Мнемотаблиці Конспект заняття види переказу звязне мовлення буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія дидактична гра атестація педагогічних працівників логопедичні схеми-завдання Словесні ігри логопедичне заняття логопедична гра Автоматизація звука Ж Логопедичний масаж диктанти Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Логічні ігри Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація Ш звуковий аналіз слова Антистрес Пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї графо-моторні навички Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Конспекти занятть для дітей Автоматизація звука Ч інклюзія ІРЦ ЗНМ автоматизація звука Л букви и-е міжпівкульна взаємодія інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп Артикуляційна гімнастика свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода