Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [3] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті » для вчителів, педагогів, студентів

БІНАРНІ ЗАНЯТТЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

Бінарне заняття - нестандартна форма навчання по реалізації міжнаочних зв'язків, навчально-виховний процес ведуть два педагоги.

Бінарне заняття - творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес у дітей.

Чому?

Тому, що вивчення якоїсь проблеми на грані двох наук - це завжди цікаво, такий вид діяльності викликає високу мотивацію. А не чи це головне - захопити малюків, спровокувати творчий пошук?

На жаль, бінарні заняття в навчальній системі - це, скоріше, виключення з правила. До них вдаються не часто, один, двічі в півріччя, частіше це відкриті заняття для педагогів, які атестуються. Часу для підготовки такого заняття вимагає більше, ніж звичайний.

Важлива умова успішності роботи з дітьми логопатами — це тісна взаємодія вчителя-логопеда та вихователя. адже розвиток мовлення слід поєднувати з опрацюванням та закріпленням пізнавальних тем, образотворчою та руховою діяльністю дітей.

Які основні переваги інтегрованих бінарних занять перед традиційними?

  1. Корекційні, мовленнєві та  пізнавальні навички. знання малюків формуються в комплексі.
  2. Форма проведення бінарного заняття захоплююча і нестандартна. Використання різних видів діяльності на занятті дає можливість педагогам  підтримувати увагу на високому рівні, що дозволяє говорити про розвиваючий, корекційний ефект навчання.
  3. Бінарні заняття підвищують потенціал дітей, ведуть до осмислення і знаходженню причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку мовлення,  логіки, мислення, комунікативних здібностей.
  4. Бінарні заняття дають можливість самореалізовуватися у творчому процесі як педагогу так і дитині.

Але в той же час маємо пам’ятати, не потрібно об'єднувати всі підрозділи в одне ціле, так як вони втрачають свою індивідуальність. Тому

бінарні і заняття необхідно давати періодично.

 

Позитивні сторонни:

  • Дозволяють реалізувати один із найважливіших принципів дидактики — принцип системності навчання.
  • Створюють оптимальні умови для розвитку мислення, розвиваючи логічність, гнучкість, критичність.
  • Сприяють розвитку системного світогляду, гармонізації особистості студентів. Зменшують багатопредметність, розширюють й поглиблюють міжпредметні зв'язки, з'являється можливість отримати більший обсяг знань.
  • Є засобом мотивації навчання, допомагає активізувати, як корекційну так і пізнавальну діяльність дітей, сприяє розвитку творчості.

Негативні сторонни

  • Збільшення щільності, тривалості  заняття.
  • В окремих випадках відсутня деталізація.
  • Значні витрати часу на підготовку до заняття.

 

Поради вчителю-логопеду

Під час бінарного заняття обов’язково надавати логопедичну допомогу:

  1. виправляти, розбирати та аналізувати допущені помилки в усному мовленні, письмові;
  2. спонукати до повних відповідей (не допускати, щоб відповідь обмежувалася одним чи двома словами);
  3. вислуховувати відповідь до кінця;
  4. формувати словесно-логічне мислення (допомагати дитині правильно будувати речення і відповідь з дотриманням послідовності слів у реченні, речень у відповіді).

 

В одному журналі, ми прочитали думку вчителя початкової школи: «Бінарний урок - псевдонауковий методичний викрутас».

Що ж, якщо цей «викрутас» стимулює мовленнєву, пізнавальну діяльність, якщо діти після бінарного заняття запитають: «А коли буде ще таке заняття?», то воно  має право на існування.

 

 

 

Категорія: для вчителів, педагогів, студентів | Додав: makarikova (31.05.2014)
Переглядів: 4762 | Теги: бінарні заняття | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку Кубики історій гіперактивна дитина логопедичне заняття поради батькам Логопедичний масаж автоматизація звука Л практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Автоматизація звука Р Диференціація С-Ш Глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Навчальні посібники звязне мовлення логічні ігри Артикуляційна гімнастика Скарбничка для батьків буклети Ігри з буквами Конспекти занять для дітей Презентації дидактичні ігри готуємо руку до письма заняття Гра Дислексія Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Дисграфія Словесні ігри Конспект заняття логопедична гра Зондовий масаж Автоматизація звука С Оптична дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків дидактична гра Алфавит логопедичний зошит автоматизація звука Ш ІКТ види переказу буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л ІРЦ ЗНМ Автоматизація звука Ж Автоматизація звука З інклюзія Голосні звуки звуковий аналіз слова Автоматизація звуків Автоматизація Ш антистрес Конспекти занятть для дітей пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота аутизм звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода