Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Портфоліо вчителя-логопеда »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Результати моєї роботи [2]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


 


 

 

 

                            

 

 
Електронне портфоліо учителя-логопеда
 
       
Додаток до електронного портфоліо учителя-логопеда Жидких Інни
 
 
 

 

 

 

 

  друга вища спеціальна.

- спеціаліст вищої категорії.
Педагогічне звання - старший учитель.


 В 1994 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище,  отримала  спеціальність: "Дошкільне виховання".
 
      З 1994 - 2008 р. працювала вихователем у ДНЗ  № 18 "Ясочка" м.Білої Церкви.


В 2000 р. закінчила Переяслав-Хмельницький ДПІ ім.Г.Сковороди.

      В 2004 р. закінчила КНПУ ім. Драгоманова, отримала спеціальність "Дефектологія", "Логопедія".

З 2008 р. працюю вчителем- логопедом на логопедичному пункті  при Білоцерківському опорному ліцеї-гімназії   №  20 .

 
  

 

Буду рада, якщо Ви знайдете  тут цікавий матеріал.

                     

 

Запрошую до обміну думками та співпраці!

Корисну інформацію можуть знайти батьки, діти яких мають проблеми в мовленні!

 

 Прохання: якщо не вдається завантажити в каталозі файлів - напишіть в коментарях!

 

 

Пишіть в  гостьовій книзі  та коментарях  свої відгуки, та пропозиції щодо матеріалу на сайті.

     

 

 

 

                  

       

 

Училась в Международной Школе "Успех в Internet PRO100"

 

 



 
Никнейм Innesalogo зарегистрирован!


                      
    
Сертификат на никнейм Innesalogo, зарегистрирован на Жидких Інну http://innagidkih.ucoz.com/
 

 




Жартівливі поради колегам:

-Ходи на роботу з радістю,  виходь з роботи з приємною втомою.
-Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Он вчителька пішла».Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
-Жартуй до тих пір, поки не навчишся.
-Пам'ятай: неуважний лікар може нашкодити тілу хворого, неуважний педагог - душі дитини.
-Заходь до дітей, точно знаючи, для чого ти тут, і що будеш робити.
-Кожен раз, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.
 -Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.
-Вищим проявом педагогічної успішності є посмішка на обличчях дітей.
-Якщо ти вмієш самий звичайний факт піднести як відкриття й домогтися подиву і захоплення дітей, можеш вважати, що головна справа зроблена.
- Бажаючи висловити батькам своїх вихованців всю таємницю, згадай, що правда не завжди гірка, але іноді дуже приємна.
-Якщо до тебе на заняття прийшли «гості», думай тільки про те, що ти кращий педагог країни і до того ж чудова актриса.
-Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге, щасливе педагогічне життя.
-Кожен раз, коли хочеться нагрубити кому-небудь, почни лічити до мільйона.
-Віддай роботі всі сили, але, вийшовши зі школи, включись в інше - не менш прекрасне і повноцінне життя.
-Не обмежуй своїх уподобань роботою, і в тебе буде все в порядку.
-Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадуєш своїх вихованців, обличчя твоє освітлюється посмішкою.
-Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

 

 

10 заповідей для вчителя, які сприяють розвитку творчого потенціалу учнів у процесі навчання

 
 
Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в класі, то про інші твої таланти діти так і не дізнаються.
 
 

 

Учитель - професія цілодобова, і якщо не навчишся відволікатися, мати захоплення, творчі інтереси , то що ж буде цікаво дітям?


 

 

 1. Не погоджуйся з відповіддю учня, якщо не було приведено достатньої аргументації. Вимагай доказів.

 

 2. Ніколи не вирішуй суперечку між учнями найлегшими способами, тобто повідомленням правильної відповіді.
 3. Уважно слухай своїх учнів, лови кожну висловлену ними думку, щоб не пропустити можливості відкрити для них щось нове.
 4. Постійно пам'ятай - навчання повинно спиратися на інтереси школяра.
 5. Розклад занять та шкільні дзвінки не повинні бути визначальними чинниками навчального процесу.
 6. Поважай свої власні „божевільні” ідеї та прищеплюй іншим смак до нестандартного мислення.
 7. Ніколи не кажи учневі: „Нам ніколи обговорювати твою ідею”.
 8. Будь щедрим на доброзичливу посмішку, підбадьорююче слово, дружнє заохочення.
 9. У процесі навчання не може бути постійної методики, раз і назавжди встановленої програми.

 10. Повторюй ці заповіді кожного вечора, доки вони не стануть частиною тебе самого.

Джерело: http://mkkolifks.blogspot.com/2012/05/normal-0-false-false-false-ru-x-none-x.html#more

 


 

 








 
 
   

 

 

РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці Кубики історій гіперактивна дитина Скарбничка для батьків Навчальні посібники поради батькам Документація вчителя-логопеда практичний посібник Диференціація С-Ш бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Автоматизація звука Р Алалия алалія моторна ікт затримка мовного розвитку Методичні посібники глюкофон глюкофрн у логопедії буклети Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма Логічні ігри заняття презентації Гра Посібник Дисграфія Словесні ігри Зондовий масаж Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит Мнемотаблиці види переказу звязне мовлення буклет виховні заходи дидактична гра Дислексія відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання логопедичне заняття інклюзія ЗНМ Автоматизація звука Ж Конспекти занять для дітей Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Голосні звуки Автоматизація звуків автоматизація звука Л звуковий аналіз слова Автоматизація Ш Антистрес Конспект заняття ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї графо-моторні навички Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок Алалія абетка-розмальовка логопедична гра Логопедичний масаж гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота Буквар звуконаслідування викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Оптична дисграфія аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Конспекти занятть для дітей міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч Пори року букви и-е ІРЦ інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Артикуляційна гімнастика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода