Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [3] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті » Різні статті

Застосування rлюкофону на логопедичних заняттях

Застосування rлюкофону в логопедичній практиці

        Ґлюкофон  з німецької мови «щастя», з грецької- «звук», «голос».

         Існує декілька варіантів назв цього музичного ударного інструменту: ганг, гонг, ханг, хеппідрам, хендпан, тональний барабан. Ґлюкофон – перкусійний музичний інструмент, звук його народжує неймовірну суміш унікальних обертонів, призвуків, які сприймаються людським вухом як щось ексклюзивне, «космічне», «досі нечуване». Ідею створення rлюкофону запозичили у древніх африканських барабанів зі щілинами.  Вперше презентували у 2005 році під назвою «Tambiro» .

Інструмент складається з двох  металевих чаш з'єднаних між собою. На одній стороні барабану вирізані пелюстки ( отвори, язички), джерелом звуку є безпосередньо корпус rлюкофону. Створення звуку на rлюкофоні відбувається за допомогою легких та чітких ударів спеціальною каучуковою паличкою ( яка є у комплекті) по пелюстках.

 Вийняткова особливість rлюкофону - не потрібно вчитися грати,  для того, аби створювати найелементарніші ритми, не потрібно мати будь-яку спеціалізовану музичну освіту або знання нотної грамоти. Музичний інструмент «передбачає», що на ньому допустимо грати інтуїтивним чином. Тобто, будь-які ноти (пелюстки) можна поєднувати як завгодно між собою, всі вони  звучать в гармонії.

Пропоную ознайомитися із деякими вправами використання rлюкофону в моїй логопедичній практиці:

  1. Гра  «Повтори за мною ритм»

 
I   I   II   II

II   I   II

  1. Проспівування проспівок + відстукування ритму.

 

  1. Одночасне промовляння однакових складів із відстукуванням.

 

                      I  II   II  I

                АЧ        АЧ-АЧ       АЧ-АЧ        АЧ

 

 

  1. Промовляння різних складів із відстукуванням.

 

 

                      I  II   II   I

 

              АЧ        АЧ-АЧ       АШ-АШ        АШ

 

  1. Поділ слів на склади. Простукування та одночасне промовляння складів.
  2. Поділ речення на слова та одночасне промовляння і відстукування слів.
  3. Використання «Кубиків історій» із rлюкофоном:
  • назвати предмет, поділити на склади.
  • назвати предмет, поділити на склади. Придумати речення із запропонованим зображенням. Поділити речення на слова.

 

 

Із rлюкофоном можна придумати ще безліч цікавих та корисних вправ для ваших малюків.

Кого зацікавив rлюкофон та бажає собі його придбати, можна звернутися у вайбер , телеграм 0678569793

 

 

Категорія: Різні статті | Додав: inecca (16.06.2024)
Переглядів: 607 | Теги: Глюкофон, глюкофрн у логопедії | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку Кубики історій гіперактивна дитина логопедичне заняття поради батькам Логопедичний масаж автоматизація звука Л практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Автоматизація звука Р Диференціація С-Ш Глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Навчальні посібники звязне мовлення логічні ігри Артикуляційна гімнастика Скарбничка для батьків буклети Ігри з буквами Конспекти занять для дітей Презентації дидактичні ігри готуємо руку до письма заняття Гра Дислексія Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Дисграфія Словесні ігри Конспект заняття логопедична гра Зондовий масаж Автоматизація звука С Оптична дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків дидактична гра Алфавит логопедичний зошит автоматизація звука Ш ІКТ види переказу буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л ІРЦ ЗНМ Автоматизація звука Ж Автоматизація звука З інклюзія Голосні звуки звуковий аналіз слова Автоматизація звуків Автоматизація Ш антистрес Конспекти занятть для дітей пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота аутизм звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода