Комп’ютер вже давно став звичайним явищем у нашому житті. А для дитини він стає не лише розвагою, але й інструментом пізнання навколишнього світу. Ще зовсім недавно здавалося, що комп’ютер - це складний і загадковий прилад далекого майбутнього, який доступний лише обраним. А сьогодні, завдяки своїй багатофункціональності він корисний представнику будь – якої професії. Саме універсальність комп’ютерних засобів визначає їх розвиваючий ефект у навчанні. Інтерес дітей до комп’ютера надзвичайно великий, і справа дорослих, обернути його в корисне русло.
Чітка вимова кожного звука та добре розвинений
фонематичний слух– ось головні передумови
правильного письма.
К.Ушинський.
Проблема порушень писемного мовлення в учнів нині є досить актуальною, адже в письмових роботах школярів простежуються стійкі специфічні помилки. Специфічні розлади письма отримали назву «дисграфія».
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Олена Пилипенко,
студентка ІV курсу 2 групи
відділення початкової освіти;
науковий керівник: В. М. Котеленець
Анотація. Статтю присвячено питанням доцільності використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі. Зазначено вимоги до проведення ігрової діяльності. Надано приклади ігор для використання на занятті з іноземної мови. Визначено роль дидактичної гри у навчальному процесі.
Ключові слова: дидактична гра, ігрова діяльність, вид активності, методи навчання, іноземна мова, вправи
Адміністратор порталу Жидких Інна Всі права на тексти, зображення і відео належать їх авторам.
Деякі файли і інформація, що знаходяться на даному сайті, були знайдені в мережі ІНТЕРНЕТ, як вільно поширювані або знайдені у альтернативних джерелах. Автор порталу не претендує на авторство ВСІХ матеріалів. Якщо Ви є правовласником тієї чи іншої продукції або інформації, і умови, на яких вона представлена на даному ресурсі, не відповідають дійсності, прохання негайно повідомити з метою усунення правопорушення.