Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [3] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті

У розділі матеріалів: 49
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Дифференциальная диагностика моторной алалии и ЗРР

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 1287 | Додав: inecca | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Дифференциальная диагностика моторной алалии и нарушений слуха

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 996 | Додав: inecca | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Комп’ютер вже давно став звичайним явищем у нашому житті. А для дитини він стає не лише розвагою, але й інструментом пізнання навколишнього світу. Ще зовсім недавно здавалося, що комп’ютер  - це складний і загадковий прилад далекого майбутнього, який доступний лише обраним. А сьогодні, завдяки своїй багатофункціональності він корисний представнику будь – якої професії. Саме універсальність комп’ютерних засобів визначає їх розвиваючий ефект у навчанні. Інтерес дітей до комп’ютера надзвичайно великий, і справа дорослих, обернути його в корисне русло.

 

Підготувала вчитель – логопед: Шадура О.П.                                                  

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 7782 | Додав: sko | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Автор статті: Петуніна Олена Вікторівна

Різні статті | Переглядів: 2042 | Додав: Елена8551 | Дата: 31.08.2014 | Коментарі (0)

Організація художньо-мовленнєвої діяльності у старшій логопедичній групі ( з досвіду роботи)

 

Вчитель-логопед : Евдакова А.А.

Вихователі : Милосердова Т. Ю.

Василенко Г. О.

 

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 2674 | Додав: inecca | Дата: 20.07.2014 | Коментарі (0)

Бінарне заняття - нестандартна форма навчання по реалізації міжнаочних зв'язків, навчально-виховний процес ведуть два педагоги.

Бінарне заняття - творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес у дітей.

Чому?

З досвіду роботи вчителя-логопеда І категорії  дошкільного навчального закладу №57 «Берізка»  м.Сміла  Зубцової К.П.,

 

 вихователя середньої групи компенсуючого типу для  дітей з порушеннями мовлення дошкільного навчального закладу №57«Берзіка»  Пишної Т.О.

 

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 4662 | Додав: makarikova | Дата: 31.05.2014 | Коментарі (0)

Порушення читання і письма (дислексії і дисграфії) є найпоширенішими дефектами мовлення у дітей молодшого шкільного віку.

Горбачова Ірина Іванівна

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 4975 | Додав: inecca | Дата: 19.05.2014 | Коментарі (0)

                            Чітка вимова кожного звука та добре розвинений                                                                 
                            фонематичний  слух– ось головні  передумови
                            правильного письма.
                                                                  К.Ушинський.

  Проблема порушень писемного мовлення в учнів нині є досить актуальною, адже в письмових роботах школярів простежуються стійкі специфічні помилки. Специфічні розлади письма отримали назву «дисграфія».
 

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 2639 | Додав: inecca | Дата: 23.04.2014 | Коментарі (0)

ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ  В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

                                                             Олена Пилипенко,
                                                            студентка ІV курсу 2 групи
                                                                відділення початкової освіти;
                                                                          науковий керівник: В. М. Котеленець
Анотація. Статтю присвячено питанням доцільності використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі.  Зазначено вимоги до проведення ігрової діяльності. Надано приклади ігор для використання на занятті з іноземної мови. Визначено роль дидактичної гри у навчальному процесі.
 Ключові слова: дидактична гра, ігрова діяльність, вид активності, методи навчання, іноземна мова, вправи

                                                                                             .

для вчителів, педагогів, студентів | Переглядів: 4612 | Додав: Оленка123 | Дата: 14.04.2014 | Коментарі (0)

РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку гіперактивна дитина поради батькам логопедичне заняття Скарбничка для батьків Навчальні посібники Логопедичний масаж практичний посібник Диференціація С-Ш Дислексія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках ікт Алалія Алалия алалія моторна глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Артикуляційна гімнастика Конспекти занять для дітей Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття Гра Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток презентації Зондовий масаж логопедична гра Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Презентація Логопедичний зошит автоматизація звука Ш види переказу буклет виховні заходи автоматизація звука Л Диференціація звуків С-Ш відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія дидактична гра атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання диктанти Логічні ігри інклюзія Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація звука Ж Автоматизація Ш звуковий аналіз слова буклети Автоматизація звука З Антистрес звязне мовлення Конспекти занятть для дітей Конспект заняття ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок Дисграфія абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра Автоматизація звука Р відеогра Словесні ігри індивідуальна робота Буквар звуконаслідування викликаємо голосні звуки викликаємо звуки аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Автоматизація звука Ч ІРЦ Пори року ЗНМ міжпівкульна взаємодія букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода