У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 21-24 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Порушення читання і письма (дислексії і дисграфії) є найпоширенішими дефектами мовлення у дітей молодшого шкільного віку.
Горбачова Ірина Іванівна
|
Чітка вимова кожного звука та добре розвинений
фонематичний слух– ось головні передумови
правильного письма.
К.Ушинський.
Проблема порушень писемного мовлення в учнів нині є досить актуальною, адже в письмових роботах школярів простежуються стійкі специфічні помилки. Специфічні розлади письма отримали назву «дисграфія».
|
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Олена Пилипенко,
студентка ІV курсу 2 групи
відділення початкової освіти;
науковий керівник: В. М. Котеленець
Анотація. Статтю присвячено питанням доцільності використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі. Зазначено вимоги до проведення ігрової діяльності. Надано приклади ігор для використання на занятті з іноземної мови. Визначено роль дидактичної гри у навчальному процесі.
Ключові слова: дидактична гра, ігрова діяльність, вид активності, методи навчання, іноземна мова, вправи
. |
Мова─ одне з див, яке передає найтонші відтінки думок і почуттів. Саме вона віддзеркалює душу народу, його історію, формує людську духовність, відчуття краси слова й образу. В.О.Сухомлинський писав: "Тільки той може осягнути своїм розумом і серцем красу, велич і могутність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як колискою, як добрим ім’ям своєї родини…
Автор: Галич Валентина |
|