Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [39]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [42]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [8]
Дисграфія [12]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [10]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Звуконаслідування, викликання звуків

Коррекционно-развивающее пособие по работе с неговорящими детьми-Загрузить-
17.03.2019, 23:45

КОРРЕКЦИОННО-РАЗВИВАЮЩЕЕ ПОСОБИЕ ПО РАБОТЕ С НЕГОВОРЯЩИМИ ДЕТЬМИ на основе методики логопеда – эксперта Грузиновой Т.В.

Основная цель логопедического воздействия на первоначальном этапе работы с не
говорящими детьми – активизация звукоподражания у неговорящих детей.
Задачи:
 стимулировать речевую активности;
 развивать способность к подражанию действиям (эхопраксии) и речевому подражанию
(эхолалии);
 формировать мотивационно - побудительный уровень речевой деятельности.
 создание условий для появления активной речи;
Основные принципы работы:
 Речь взрослого должна постоянно варьироваться по громкости, тембру, высоте, что
способствует активизации ориентировочной реакции ребёнка;
 У детей может быть нарушен слух, зрение, но тактильное ощущение сохранно, поэтому звук
сопровождаем жестом, это подсказка детям;
 Начинать работу нужно с сопряжённого проговаривания с постепенным переходом к
отражённому, а затем самостоятельному произнесению ребёнком звуков;
 Требуется многократное повторение инструкций;
 Работу нужно начинать со звуков раннего онтогенеза;
 Обязательна похвала (поощрение) ребёнка за выполненное задание (произнесение звука).
Методические рекомендации
Пособие предлагается логопедам, воспитателям и родителям для вызывания и закрепления
произношения непроизвольных согласных звуков и обучения разговорной речи в игровой ситуации
для работы с не говорящими детьми. Игровые упражнения могут быть использованы с детьми, в
том числе и не имеющих речевых нарушений, начиная с раннего возраста

 

Источник: https://docplayer.ru/79569782-Korrekcionno-razvivayushchee-posobie-po-rabote-s-negovoryashchimi-detmi-na-osnove-metodiki-logopeda-eksperta-gruzinovoy-t-v.html

Категорія: Звуконаслідування, викликання звуків | Додав: inecca | Теги: методика Грузінової, аутизм, інклюзія
Переглядів: 796 | Завантажень: 78
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку гіперактивна дитина поради батькам логопедичне заняття Скарбничка для батьків Навчальні посібники Логопедичний масаж практичний посібник Диференціація С-Ш Дислексія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках ікт Алалія Алалия алалія моторна глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Артикуляційна гімнастика Конспекти занять для дітей Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття Гра Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток презентації Зондовий масаж логопедична гра Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Презентація Логопедичний зошит автоматизація звука Ш види переказу буклет виховні заходи автоматизація звука Л Диференціація звуків С-Ш відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія дидактична гра атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання диктанти Логічні ігри інклюзія Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація звука Ж Автоматизація Ш звуковий аналіз слова буклети Автоматизація звука З Антистрес звязне мовлення Конспекти занятть для дітей Конспект заняття ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок Дисграфія абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра Автоматизація звука Р відеогра Словесні ігри індивідуальна робота Буквар звуконаслідування викликаємо голосні звуки викликаємо звуки аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Автоматизація звука Ч ІРЦ Пори року ЗНМ міжпівкульна взаємодія букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода