ІНСТИТУТ ДЕФЕКТОЛОГІЇ АПН УКРАЇНИ
МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ
ВІДХИЛЕНЬ
У РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА
СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Кам'янець-Подільський: видав¬ництво "Абетка", 1998. - 144 с.
Книга містить в собі характеристику існуючих методик дослідження розумового розвитку дітей та оцінку їх, визначення змісту розумового розвитку, який розглядається як здатність дітей до навчання. Окремий розділ складає опис оригінальної уніфікованої експрес-методик й з визначенням різних інструкцій до кожного завдання, різних мір допомоги, починаючи від мінімальної у вигляді повторення інструкції до максимальної - спільної діяльності дитини та експериментатора. Крім цього, подається ключ до інтерпретації виконання завдань у вигляді бальних оцінок. При оцінці виконання враховується не кінцевий результат його, а процес, що дає можливість якісно-кількісної характеристики стану дитини.
Зміст
1. Вступ 4
2. Психологічні засади діагностики відхилень у
розумовому розвитку старших дошкільників та
молодших школярів 6
3. Експрес-методика вивчення розумового розвитку
дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного
віку без сенсорних порушень 17
4. Приклади виконання завдань експрес методики
дітьми без сенсорних порушень 48
5. Методика діагностики відхилень в розумовому
розвитку старших дошкільників з вадами слуху 103
6. Приклади виконання адаптованих діагностичних
завдань експерс-методики дітьми з вадами слуху та
різним інтелектуальним розвитком 116
7. Психологічні умови ефективності процесу дослід¬
ження дітей 139
8. Дидактичний матеріал до методики 144
Джерело: інтернет-ресурси
|