Ю. В. Рібцун "Професійний довідник учителя-логопеда ДНЗ"
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
РОЗДІЛ I ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА.
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ . . . . . . . . . . . . . 8
Посадові обов’язки вчителя-логопеда . . . . . . . . . . 13
Кваліфікаційні вимоги до категорій
учителя-логопеда . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
Посадові обов’язки асистента
вчителя-логопеда . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Кваліфікаційні вимоги до категорій
асистента вчителя-логопеда . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
РОЗДІЛ II ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНА БАЗА
РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ
ТА ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ . . . . . . . . . . . . . 19
Нормативно-правова категорія . . . . . . . . . . . . . . . 20
Навчально-методична категорія . . . . . . . . . . . . . . 21
Матеріально-технічна категорія . . . . . . . . . . . . . . 23
Обліково-статистична категорія . . . . . . . . . . . . . . 56
РОЗДІЛ III ДИФЕРЕНЦІЙНА ДІАГНОСТИКА
МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ.
ВІДПОВІДІ В ТАБЛИЦЯХ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
1. Психолого-педагогічна та клініко-педагогічна
класифікації мовленнєвих порушень . . . . . . . . 125
2. Медичний аспект міжсистемної взаємодії
мовленнєвих порушень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
3. Розмежування алалій та інших мовленнєвих
і немовленнєвих порушень. . . . . . . . . . . . . . . . . 139
4
Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу
4. Розмежування дислалії та мінімальних
проявів дизартрії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146
5. Диференційна діагностика заїкання . . . . . . . . 152
РОЗДІЛ IV КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА
В ЛОГОПЕДИЧНІЙ ГРУПІ ДОШКІЛЬНОГО
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.
ЗМІСТОВІ АСПЕКТИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 158
1. Організація роботи вчителя-логопеда
дошкільного навчального закладу . . . . . . . . . . 158
2. Загальні змістові аспекти планування
логопедичної корекційно-розвивальної
роботи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 168
3. Особливості організації ігрової діяльності
в логопедичній групі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
РОЗДІЛ V ДОШКІЛЬНИЙ ЛОГОПЕДИЧНИЙ ПУНКТ.
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СЬОГОДЕННЯ . . . . . . . . . 194
Положення про логопедичний пункт
при дошкільному навчальному закладі . . . . . . . . 196
ДОДАТОК А ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ЛЯЛЬКИ
В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ З ВАДАМИ
МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214
Використання ляльки в роботі
з дошкільниками із ФФНМ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214
Застосування ляльки в роботі
з дошкільниками із ЗНМ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216
ДОДАТОК Б ЗРАЗКИ ІГОР РІЗНИХ ВИДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ
СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ . . . . . . . . . . . . . . 220
Ігри за правилами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220
Творчі ігри . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229
Джерело: інтернет-ресурси
|