Ірина Кравцова Лариса Стахова
ПРОГРАМА “КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА З ДІТЬМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ ТА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ”
Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам
ЗМІСТ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК (1-й рік навчання)
І період (вересень, жовтень, листопад)
Розвиток імпресивного мовлення
Розвиток експресивного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій і дрібної моторики рук
ІІ період (грудень, січень, лютий)
Розвиток імпресивного мовлення
Розвиток експресивного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій і дрібної моторики рук
ІІІ період (березень, квітень, травень)
Розвиток імпресивного мовлення
Розвиток експресивного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій і дрібної моторики рук
СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК (2-й рік навчання)
І період (вересень, жовтень, листопад)
Розвиток імпресивного й експресивного мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій і дрібної моторики рук
ІІ період (грудень, січень, лютий)
Розширення імпресивного й експресивного словника
Формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій та дрібної моторики рук
ІІІ період (березень, квітень, травень)
Розвиток імпресивного й експресивного словника
Формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій та дрібної моторики рук
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
І період (вересень, жовтень, листопад)
Розширення словникового запасу
Формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій та дрібної моторики рук
ІІ період (грудень, січень, лютий)
Розширення словникового запасу
Формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій та дрібної моторики рук
ІІІ період (березень, квітень, травень)
Розширення словникового запасу
Формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
Формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
Формування та вдосконалення зв’язного мовлення
Пізнавальний розвиток
Розвиток загальнорухових функцій та дрібної моторики рук
|