Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [39]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [41]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [7]
Дисграфія [12]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [10]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Скарбничка для батьків

Завантажити
10.05.2016, 18:20

№1"Розвиток фонематичного слуху у дітей"

Фонематичний слух—здатність людини  до розпізнавання звуків мовлення. Формування фонематичного слуху відбувається у дітей піч час сприйняття усного мовлення оточуючих і. одночасно, при власному промовлянні слів.

Фонематичний слух відповідає за розрізнення фонем (звуків) мовлення. Він допомагає нам розрізняти слова і форми слів. Схожі за звучанням, і правильно розуміти зміст сказаного.

Розвинений фонематичний слух необхідний для навчання читанню та письму, а в подальшому— і для вивчення іноземних мов.

Коли у дитини погано розвинений фонематичний слух, вона може плутати близькі за звучанням фонеми. Це, в свою чергу, може гальмувати процес розвитку зв’язного мовлення, навчання читанню та письму, адже якщо дитина погано вміє розрізняти звуки, вона буде сприймати ( запам’ятовувати, вимовляти, писати) те, що вона почула, а не те, що їй сказали насправді. Звідси—помилки у мовленні, читанні, письмі.

№2"Артикуляційна гімнастика для свистячих звуків"

Багатьох батьків хвилює  проблема правильної звуковимови дитини. Для того, щоб дитяче мовлення було чітким і зрозумілим іншим людям, необхідно працювати над розвитком м'язів артикуляційного апарату. Існують спеціальні вправи для розвитку рухливості, спритності язика, губ, щік, під'язикової вуздечки, які називаються артикуляційною гімнастикою. Нижче до вашої уваги представлений комплекс артикуляційної гімнастики для групи свистячих звуків.

№3 "Активізація мязів мякого піднебіння та глотки"

У логопедичній літературі ринолалія визначається як порушення тембру голосу та звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами мовленнєвого апарату. При ринолалії артикуляція звуків відрізняється від норми. Так, при нормальній фонації у дитини під час вимови усіх (крім носових) звуків мовлення, відбувається відділення носоглоткової та носової порожнин від глоткової та ротової. Під час мовлення м'яке піднебіння безперервно опускається та піднімається на різну висоту в залежності від звуків, що вимовляються та швидкості мовлення. При порушенні функцій піднебінно-глоткового зімкнення з’являється специфічний для ринолалії носовий відтінок мовлення. 

Для стимуляції, розтягнення і підвищення пластичності тканин м’якого піднебіння з одночасною активізацією задньої стінки глотки, а також для досягнення достатнього контакту м’якого піднебіння з верхнім «стискувачем» глотки рекомендується виконувати наступні вправи:

 

 

 

 

 

Категорія: Скарбничка для батьків | Додав: kostimka | Теги: буклети
Переглядів: 2341 | Завантажень: 386
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку гіперактивна дитина Скарбничка для батьків Диференціація С-Ш поради батькам практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна ікт Навчальні посібники Методичні посібники глюкофон глюкофрн у логопедії буклети Конспекти занять для дітей Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації Гра Автоматизація звука Р Дислексія Посібник Зондовий масаж Автоматизація звука С Дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит заняття Мнемотаблиці Конспект заняття види переказу звязне мовлення буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія дидактична гра атестація педагогічних працівників логопедичні схеми-завдання Словесні ігри логопедичне заняття логопедична гра Автоматизація звука Ж Логопедичний масаж диктанти Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Логічні ігри Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація Ш звуковий аналіз слова Антистрес Пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї графо-моторні навички Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Конспекти занятть для дітей Автоматизація звука Ч інклюзія ІРЦ ЗНМ автоматизація звука Л букви и-е міжпівкульна взаємодія інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп Артикуляційна гімнастика свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода