Інноваційні підходи до навчання і виховання дітей з особливими потребами
Методичний посібник "Корекційна спрямованість уроків індивідуального навчання з дітьми, які мають вади психофізичного розвитку"
Химорода Лариса Олексіївна
ЗМІСТ
Вступ.............................................................................................4
1. Дитячий церебральний параліч..............................................8
2. Діти із затримкою психічного розвитку..............................11
3. Розумово відсталі діти...........................................................14
4. Діти з порушеннями слуху та зору.......................................18
5. Використання дидактичної гри на уроках індивідуального
навчання..................................................................................22
Додатки:
Додаток 1 – Вправи для зняття м’язової напруги.......................26
Додаток 2 – Вправи для підготовки кисті руки до письма, для розвитку дрібної моторики пальців рук.......................................27
Додаток 3 – Артикуляційна гімнастика.......................................35
Додаток 4 – Вправи для розвитку голосу та мовного дихання............................................................................................38
Додаток 5 – Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання і пам’яті......................42
Додаток 6 - Вправи на розвиток фонематичного сприймання.....................................................................................44
Додаток 7 – Вправи на розвиток зорового сприймання ..........45
Додаток 8 - Конспект заняття для учнів 1 класу, які навчаються за програмою допоміжної школи..................................................50
Додаток 9 – Корекційно-розвивальне заняття для дітей з вадами зору...................................................................................................53
Додаток 10 - Дидактичний матеріал для обстеження, атоматизації та диференціації звуковимови у дітей....................57
БІБЛІОГРАФІЯ...............................................................................59
|