У посібнику пропонується матеріал по впровадженню інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.Висвітлені недоліки та переваги,досвід зарубіжних фахівців по інклюзії.Подано логопедичний супровід та співпрацю вчителя-логопеда та вчителя інклюзивного навчання. Посібник адресовано, перш за все,вчителям-логопедам, педагогам загальноосвітніх навчальних закладів, у класах (групах) яких є діти з особливими потребами, батькам таких дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
Мета посібника: надати методичну допомогу вчителям-логопедам,вчителям загальноосвітніх шкіл ,які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та впровадження інклюзивної освіти у системі освіти.
Рекомендовано вчителям-логопедам та вчителям загальноосвітніх шкіл ,які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та впровадження інклюзивної освіти у системі освіти.
ЗМІСТ
1.Вступ………………………………………………………………………………..4-6
2.Шкільний психолого- педагогічний консиліум–обстеження дітей з особливими освітніми потребами……………………………………………………………………6-8
3.Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами
в Україні………………………………………………………………………….…..8-9
4.Проблеми та переваги інклюзивної освіти……………………………….…...9-10
5.Досвід зарубіжних фахівців по інклюзивній освіті……………………….… 11-13
6. Логопедичний супровід інклюзивного навчання. …………………………..14-17
7. Співпраця вчителя-логопеда та вчителя інклюзивного навчання……….18-24
8. Додатки……………………………………………………………………………25-35
9.Висновки…………………………………………………………………………...36-37
10.Використана література…………………………………………… ………….38
|