АНОТАЦІЯ
У даній методичній розробці висвітлені питання щодо структури та змісту корекційної роботи при порушеннях звуковимови у дошкільників; особлива увага приділена формам організації логопедичних занять, використанню різноманітної і яскравої наочності, створенню позитивного емоційного фону та поступовому збільшенню складності поданого матеріалу.
Розробка містить конспекти занять, спрямовані на подолання порушень вимови шиплячих звуків.
Метою створення даної збірки є, з одного боку, допомогти молодим вчителям – логопедам зрозуміти зміст та поетапність корекційної роботи, з іншого, - розкрити форми, методи та прийоми роботи з подолання вад звуковимови шиплячих звуків у дітей дошкільного віку.
Вступ …………………………………………………………...…. 3
Етапи роботи над звуком …………………………………….… 4
Форми організації логопедичних занять ……………………. 11
Конспекти занять ..…………………………………………….. 15
Звук [ш] ………………………………………………………….. 15
Прогулянка по артикуляційній галявині………………….…15
Пригоди Колобка…………………………………...……...…. 19
Зустрічаємо гостей………..………………………………….. 22
Нова історія Язичка …………………………………...………25
Подорож мишки ………………………………………………27
Мишенятко Шушик ………………………………………….. 30
Чемне мишеня ……………………………………………...….31
Мишеня – казкарик ……………………………………..…….36
Допоможемо Попелюшці …………………………………….38
Звук [ж] ……………………………………………………………41
Пісенька жука …………………………………………………41
Жабка Жако ……………………………………………………43
Зимовий сон жука …………………………………………..…46
Політ Звукознайка у Космос ………………….………………48
Звук [ч] ……………………………………………...…………….50
Два сонечка ……………………………………….……………50
Подорож до звука [Ч] ……………………………………….…55
Використана література ………………….………………….…58
|