ТЕМА : Автоматизація звука " Ж " в складах, словах . Гра " Хто уважний ? "." Свійські та дикі тварини , та їх дитинчата. "
МЕТА : Закріплювати вміння визначити кількість складів у слові, підбирати слова з заданим звуком. Учити дітей відповідати на запитання поширеними, складними реченнями, дотримуючись правильного порядку слів у них. Вживати правильні граматичні форми зміни слів. Відчувати задоволення від самостійно виконаного завдання. Радіти успіху товариша.Розвивати мовний апарат, мовне дихання, темп мовлення, дрібні рухи , графомоторику.Уточнити та закріпити словник дітей з тем: " Свійські та дикі тварини ,та їх дитинчата ", за допомогою дидактичних ігор : Скажи правильно - "Хто у кого ?" , " Тварини та їх дитинчата " , " Скажи пестливо ?", " Один - багато " , " Чий хвіст "," Четвертий зайвий ".Учити зв"язно описувати вільно вживати час дієслів. Розвивати фонематичний слух,мислення,пам"ять, увагу, виховувати кмітливість.
---------------------------------------------------
ТЕМА: Автоматизація правильної вимови звука " Ш " в складах, словах, чистомовках, скоромовках . Гра " Ходить звук рядами "." Наші улюблені іграшки " : м"які, пластмасові, дерев"яні . Гра " Магазин іграшок".Гра " Чого не вистачає? . Гра "Чарівний мішечок
МЕТА : Розвивати зв"язне мовлення фонематичний слух, мислення, пам"ять .Закріплювати вміння визначити кількість складів у слові, підбирати слова з заданим звуком. Учити дітей відповідати на запитання, поширеними, складними реченнями , дотримуючись правильного порядку слів у них. Вживати правильні граматичні форми зміни слів. Відчувати задоволення від самостійно виконаного завдання..Збагачувати активний та пасивний словник дітей іменниками, що означають назви іграшок, вчити добирати прикметники і дієслова. Закріпити узагальнюючі поняття: іграшки, меблі, посуд , м’які, пластмасові, дерев’яні..Виховувати бережливе ставлення до іграшок.
--------------------------------------------------
ТЕМА : Диференціація звуків „ Ш „ - „ Ч „ в складах, словах. Закріплення лексичної теми : „Свійські птахи та їх дитинчата ".Гра „ Скажи пестливо ". Гра „ Четвертий зайвий ? "
МЕТА : Закріплювати звукове значення голосних звуків, вправляти у звуко - буквенному аналізі слів. Активізувати зв"язне мовлення, словник, вправляти у виразному читанні закличок , чистомовок , загадуванні загадок. Розвивати фонематичний слух, силу голосу, пам"ять, уяву, мислення,мовне дихання .Збагатити активний та пасивний словник дітей по лексичній темі : „Свійські птахи та їх дитинчата " Учити утворювати іменники назви дитинчат птахів, та вміти групувати птахів ( свійські - дикі ); виховувати бажання помічати нові слова .Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими ( явища зимою ), про життя птахів, повторити правила поведінки у природному оточенні; закладати основи екологічної культури. Формувати бережливе ставлення до живої природи.
------------------------------------------------
ФРАГМЕНТ ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ЛОГОРИТМІКИ. ТЕМА: ТРАНСПОРТ.
МЕТА: Вчити дітей вільно рухатися відповідно до характеру музики і в різних напрямках. Розвивати координацію рухів, орієнтацію у просторі.Сприяти розвиткові мовних і мімічних рухів, формуванню чистого інтонування у співі. Розвивати фонематичний і ритмічний слух, фізіологічне дихання. Розвивати пам’ять, увагу, уяви та мислення.
|