Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [41]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [42]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [8]
Дисграфія [13]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [11]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]
Про логопеда [1]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Дисграфія

"Вправи по профілактиці і корекції оптичної дисграфії" -Завантажити-
31.08.2014, 22:52

Альбом вправ № 1 входить в комплекс посібників по подоланню оптичної форми дисграфії у дітей молодшого шкільного віку.

Альбом по профілактиці оптичної дисграфії

Письмо-це знакова система фіксації мовлення ,що  дозволяє за допомогою графічних елементів передавати інформацію.

Становлення функції письма відбувається лише за умов цілеспрямованого навчання у період опанування грамоти.Передумови її формування закладаються ще до початку навчання в школі.

Процес письма-складний багаторівневий акт, що складається із ряду операцій , які після навчання переходятьв автоматичний стереотип із єдинства акустичних,оптичних і кінетичних подразників.

Кожен із цих етапів протікає на основі умінь і навичок просторового орієнтування,що формується до 6р. при повноцінному розвитку дитини.

Недостатньо  розвинені уміння і  навички  просторового  розрізнення  є  одною з  причин порушень письма  у молодших  школярів.

При оптичній  дисграфії  у  дітей  спостерігається :

  1. Порушення зорового сприймання, аналізу та синтезу;
  2. Порушення  моторних координацій;
  3. Неточність уявлення про форму,колір,величину предмета;
  4. Недорозвинення пам’яті ,просторовогоорієнтування і уявлення;
  5. труднощі оптико-просторового аналізу;
  6. Несформованість оптичного образу літери.

Під час роботи з дітьми слід використовувати вправи,які допомагають розвинути у дитини :

  1. зорове сприймання(сприймання кольору,форми,розміру,величини предмета);
  2. буквений гнозис(сприймання кольору,форми,розміру,величини букви;диференційоване розміщення елементів букв);
  3. операції зорового аналізу та синтезу;
  4. об’єм зорової пам’яті (запам’ятовування форми, кольору, послідовності і кількості букв і предметів);
  5. просторове сприймання і уявлення(орієнтування в схемі власного тіла і орієнтування в оточуючому просторі);
  6. мовленнєві засоби,що відображають зорво-просторові відношення;
  7. зорово-моторні координації;
  8. вміння розрізняти букви,що заміщаються за оптичними ознаками.

 

 

Категорія: Дисграфія | Додав: inecca | Теги: Оптична дисграфія
Переглядів: 3175 | Завантажень: 612 | Коментарі: 4
Всього коментарів: 4
avatar
4 lydmila_973 • 23:58, 12.01.2017
Дуже дякую!!!
avatar
3 sveta_panchuk • 13:58, 23.11.2016
Дуже вдячна за величезну роботу, на яку не вистачає часу (перекласти, підібрати малюнки).
avatar
2 innalog • 17:26, 14.10.2015
Чудова робота. дякую
avatar
1 skliarlarisa • 19:13, 12.10.2015
гарно дякую
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку Кубики історій гіперактивна дитина логопедичне заняття поради батькам Логопедичний масаж автоматизація звука Л практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Автоматизація звука Р Диференціація С-Ш Глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Навчальні посібники звязне мовлення логічні ігри Артикуляційна гімнастика Скарбничка для батьків буклети Ігри з буквами Конспекти занять для дітей Презентації дидактичні ігри готуємо руку до письма заняття Гра Дислексія Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Дисграфія Словесні ігри Конспект заняття логопедична гра Зондовий масаж Автоматизація звука С Оптична дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків дидактична гра Алфавит логопедичний зошит автоматизація звука Ш ІКТ види переказу буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л ІРЦ ЗНМ Автоматизація звука Ж Автоматизація звука З інклюзія Голосні звуки звуковий аналіз слова Автоматизація звуків Автоматизація Ш антистрес Конспекти занятть для дітей пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота аутизм звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода