Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [18]Різні статті [2]для батьків [21]


Відео-поради


Портал у конкурсах
конкурс сайтов
BannerFans.com Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
https://mega-talant.com/


Порадити друзям


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
и cottom


Головна » Статті » Консультації, статті » для вчителів, педагогів, студентів

Вправи для розвитку м'язів піднебіння

Вправи для розвитку м'язів піднебіння
В останні роки все більше дітей приходять з патологією м'язів піднебіння, з "носовою" вимовою звуків.

Далі будуть представлені вправи для розвитку небно-глоткових м'язів, які взяті з курсу ринолалії.
Пасивні і пасивно-активні вправи, що стимулюють роботу піднебінно-глоткових м'язів
-За допомогою шпателя, яким чіпають корінь язика, викликати рефлекторне скорочення м'язів задньої стінки глотки і м'якого піднебіння.
-Імітувати жування.
-Пити воду маленькими ковтками або імітувати ковтальні руху (такі багаторазові ковтальні руху призводять до збільшення часу, протягом якого м'яке піднебіння знаходиться в піднятому положенні).
-Покахикувати - це рух відбувається багаторазово на одному видиху (призводить до повного змикання піднебінно-глоткового кільця).
-Позіхати - це рух імітується дитиною слідом за логопедом.
-Багаторазово вимовляти голосні А, Е  на твердій атаці голосу.
-Полоскати горло маленькими порціями теплої води.

Крім цього корисно використовувати вправи з подоланням опору. Ці вправи активізують роботу піднебінно-гортанно-глоткових м'язів, посилюють піднебінно-глоткове змикання.
1. Логопед кладе руку на лоб дитини і дає інструкцію опустити голову вниз. Дитина опускає голову вниз з подоланням опору.
2. Логопед тримає руку на потилиці дитини і просить його закинути голову назад. Дитина закидає голову з подоланням опору.
3. Логопед, розташувавши руку під щелепою дитини, просить його відкрити рот. Дитина відкриває рот з подоланням опору.
4. Дитині пропонується висунути язик, а потім постаратися втягнути його всередину. Логопед намагається утримати мову дитини поза порожниною рота.

Категорія: для вчителів, педагогів, студентів | Додав: inecca (01.10.2017)
Переглядів: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
Конкурс "Відео до уроку" «Учительський журнал on-line»

II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!

з 31 жовтня – 2 листопада 10-й Інтернет-марафон“Інноваційні технології та методики освіти”

IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»
10 листопада 2017 р.



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина дислексия Диференціація С-Ш Навчальні посібники поради батькам довідник Ігри з буквами Артикуляційна гімнастика практичний посібник Алалія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Автоматизація звука Р Алалия алалія моторна ікт Життєве та педагогічне кредо презентації Заикание затримка психічного розвитку звязне мовлення Логічні ігри Методичні посібники буклети Скарбничка для батьків Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття Гра Ізографи Посібник мовленнєвий розвиток Словесні ігри Зондовий масаж Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія автоматизація звука Ш види переказу графічні символи буклет виховні заходи Конспект заняття диференціація с-ц логопедична гра дидактична гра Дисграфія Дислексія відео артикуляції звуків Використання сенкану автоматизація звука Л діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х ЗНМ звук ж Логопедичний масаж граматичні категорії диктанти інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц Звукові хатинки лінгвістичний тренажер карточки ПЕКС Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш зимуючі птахи Автоматизація звука З Антистрес Конспекти занятть для дітей дрібна моторика казкотерапія ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода