Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Про мене »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Результати моєї роботи [2]


Відео-поради


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
и


 


 

 

 

                            

 

 
Електронне портфоліо учителя-логопеда
 
       
 

 

 

 

 

  друга вища спеціальна.
   

 В 1994 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище,  отримала  спеціальність: "Дошкільне виховання".
 
      З 1994 - 2008 р. працювала вихователем у ДНЗ  № 18 "Ясочка" м.Білої Церкви.


В 2000 р. закінчила Переяслав-Хмельницький ДПІ ім.Г.Сковороди.

      В 2004 р. закінчила КНПУ ім. Драгоманова, отримала спеціальність "Дефектологія", "Логопедія".

 
З 2008 р. працюю вчителем- логопедом на логопедичному пункті  при загальноосвітній школі  №  20 м. Білої Церкви.
 
  
- спеціаліст вищої категорії.

 

 

Буду рада, якщо Ви знайдете  тут цікавий матеріал.

                     

 

Запрошую до обміну думками та співпраці!

Корисну інформацію можуть знайти батьки, діти яких мають проблеми в мовленні!

 

 Прохання: якщо не вдається завантажити в каталозі файлів - напишіть в коментарях!

 

 

Пишіть в  гостьовій книзі  та коментарях  свої відгуки, та пропозиції щодо матеріалу на сайті.

     

 

 

 

 

                  

       

 

Училась в Международной Школе "Успех в Internet PRO100"

 

 



 
Никнейм Innesalogo зарегистрирован!


                      
    
Сертификат на никнейм Innesalogo, зарегистрирован на Жидких Інну http://innagidkih.ucoz.com/
 

 

 




Жартівливі поради колегам:

 

-Ходи на роботу з радістю,  виходь з роботи з приємною втомою.
-Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Он вчителька пішла».Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
-Жартуй до тих пір, поки не навчишся.
-Пам'ятай: неуважний лікар може нашкодити тілу хворого, неуважний педагог - душі дитини.
-Заходь до дітей, точно знаючи, для чого ти тут, і що будеш робити.
-Кожен раз, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.
 -Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.
-Вищим проявом педагогічної успішності є посмішка на обличчях дітей.
-Якщо ти вмієш самий звичайний факт піднести як відкриття й домогтися подиву і захоплення дітей, можеш вважати, що головна справа зроблена.
- Бажаючи висловити батькам своїх вихованців всю таємницю, згадай, що правда не завжди гірка, але іноді дуже приємна.
-Якщо до тебе на заняття прийшли «гості», думай тільки про те, що ти кращий педагог країни і до того ж чудова актриса.
-Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге, щасливе педагогічне життя.
-Кожен раз, коли хочеться нагрубити кому-небудь, почни лічити до мільйона.
-Віддай роботі всі сили, але, вийшовши зі школи, включись в інше - не менш прекрасне і повноцінне життя.
-Не обмежуй своїх уподобань роботою, і в тебе буде все в порядку.
-Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадуєш своїх вихованців, обличчя твоє освітлюється посмішкою.
-Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

 

 

10 заповідей для вчителя, які сприяють розвитку творчого потенціалу учнів у процесі навчання

 
 
Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в класі, то про інші твої таланти діти так і не дізнаються.
 
 

 

Учитель - професія цілодобова, і якщо не навчишся відволікатися, мати захоплення, творчі інтереси , то що ж буде цікаво дітям?


 

 1. Не погоджуйся з відповіддю учня, якщо не було приведено достатньої аргументації. Вимагай доказів.

 

 2. Ніколи не вирішуй суперечку між учнями найлегшими способами, тобто повідомленням правильної відповіді.
 3. Уважно слухай своїх учнів, лови кожну висловлену ними думку, щоб не пропустити можливості відкрити для них щось нове.
 4. Постійно пам'ятай - навчання повинно спиратися на інтереси школяра.
 5. Розклад занять та шкільні дзвінки не повинні бути визначальними чинниками навчального процесу.
 6. Поважай свої власні „божевільні” ідеї та прищеплюй іншим смак до нестандартного мислення.
 7. Ніколи не кажи учневі: „Нам ніколи обговорювати твою ідею”.
 8. Будь щедрим на доброзичливу посмішку, підбадьорююче слово, дружнє заохочення.
 9. У процесі навчання не може бути постійної методики, раз і назавжди встановленої програми.

 10. Повторюй ці заповіді кожного вечора, доки вони не стануть частиною тебе самого.

Джерело: http://mkkolifks.blogspot.com/2012/05/normal-0-false-false-false-ru-x-none-x.html#more

 


 

 








 
 
   

 

 

РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!

3-4квітня 2018року в м. Київ відбудеться ІІ-га міжнародна науково - практична конференція «Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти»



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина гіперактивна дитина дислексия Диференціація С-Ш поради батькам довідник Артикуляційна гімнастика Логопедичний масаж практичний посібник Дислексія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Життєве та педагогічне кредо Конспекти занять для дітей Заикание Логічні ігри затримка психічного розвитку затримка мовного розвитку Методичні посібники звязне мовлення буклети Скарбничка для батьків Ігри з буквами Навчальні посібники Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації Гра Ізографи Посібник мовленнєвий розвиток логопедична гра Зондовий масаж Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит заняття Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія ікт види переказу буклет графічні символи виховні заходи Диференціація звуків С-Ш диференціація с-ц Автоматизація звука Р Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л Словесні ігри диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х дидактична гра ЗНМ звук ж граматичні категорії диктанти автоматизація звука Ш інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц автоматизація звука Л Звукові хатинки Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш Автоматизація звука З Антистрес дрібна моторика ігри з голосними буквами голосні букви Дисграфія букви й-ї вірші для масажу Су-Джок звуки раннього та середнього онтоге Конспект заняття Конспекти занятть для дітей абетка-розмальовка звукові та складові доріжки


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода