Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Про мене »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Результати моєї роботи [2]


Відео-поради


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
и


 


 

 

 

                            

 

 
Електронне портфоліо учителя-логопеда
 
       
 

 

 

 

 

  друга вища спеціальна.
   

 В 1994 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище,  отримала  спеціальність: "Дошкільне виховання".
 
      З 1994 - 2008 р. працювала вихователем у ДНЗ  № 18 "Ясочка" м.Білої Церкви.


В 2000 р. закінчила Переяслав-Хмельницький ДПІ ім.Г.Сковороди.

      В 2004 р. закінчила КНПУ ім. Драгоманова, отримала спеціальність "Дефектологія", "Логопедія".

 
З 2008 р. працюю вчителем- логопедом на логопедичному пункті  при загальноосвітній школі  №  20 м. Білої Церкви.
 
  
- спеціаліст вищої категорії.

 

 

Буду рада, якщо Ви знайдете  тут цікавий матеріал.

                     

 

Запрошую до обміну думками та співпраці!

Корисну інформацію можуть знайти батьки, діти яких мають проблеми в мовленні!

 

 Прохання: якщо не вдається завантажити в каталозі файлів - напишіть в коментарях!

 

 

Пишіть в  гостьовій книзі  та коментарях  свої відгуки, та пропозиції щодо матеріалу на сайті.

     

 

 

 

 

                  

       

 

Училась в Международной Школе "Успех в Internet PRO100"

 

 



 
Никнейм Innesalogo зарегистрирован!


                      
    
Сертификат на никнейм Innesalogo, зарегистрирован на Жидких Інну http://innagidkih.ucoz.com/
 

 

 




Жартівливі поради колегам:

 

-Ходи на роботу з радістю,  виходь з роботи з приємною втомою.
-Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Он вчителька пішла».Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
-Жартуй до тих пір, поки не навчишся.
-Пам'ятай: неуважний лікар може нашкодити тілу хворого, неуважний педагог - душі дитини.
-Заходь до дітей, точно знаючи, для чого ти тут, і що будеш робити.
-Кожен раз, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.
 -Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.
-Вищим проявом педагогічної успішності є посмішка на обличчях дітей.
-Якщо ти вмієш самий звичайний факт піднести як відкриття й домогтися подиву і захоплення дітей, можеш вважати, що головна справа зроблена.
- Бажаючи висловити батькам своїх вихованців всю таємницю, згадай, що правда не завжди гірка, але іноді дуже приємна.
-Якщо до тебе на заняття прийшли «гості», думай тільки про те, що ти кращий педагог країни і до того ж чудова актриса.
-Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге, щасливе педагогічне життя.
-Кожен раз, коли хочеться нагрубити кому-небудь, почни лічити до мільйона.
-Віддай роботі всі сили, але, вийшовши зі школи, включись в інше - не менш прекрасне і повноцінне життя.
-Не обмежуй своїх уподобань роботою, і в тебе буде все в порядку.
-Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадуєш своїх вихованців, обличчя твоє освітлюється посмішкою.
-Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

 

 

10 заповідей для вчителя, які сприяють розвитку творчого потенціалу учнів у процесі навчання

 
 
Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в класі, то про інші твої таланти діти так і не дізнаються.
 
 

 

Учитель - професія цілодобова, і якщо не навчишся відволікатися, мати захоплення, творчі інтереси , то що ж буде цікаво дітям?


 

 1. Не погоджуйся з відповіддю учня, якщо не було приведено достатньої аргументації. Вимагай доказів.

 

 2. Ніколи не вирішуй суперечку між учнями найлегшими способами, тобто повідомленням правильної відповіді.
 3. Уважно слухай своїх учнів, лови кожну висловлену ними думку, щоб не пропустити можливості відкрити для них щось нове.
 4. Постійно пам'ятай - навчання повинно спиратися на інтереси школяра.
 5. Розклад занять та шкільні дзвінки не повинні бути визначальними чинниками навчального процесу.
 6. Поважай свої власні „божевільні” ідеї та прищеплюй іншим смак до нестандартного мислення.
 7. Ніколи не кажи учневі: „Нам ніколи обговорювати твою ідею”.
 8. Будь щедрим на доброзичливу посмішку, підбадьорююче слово, дружнє заохочення.
 9. У процесі навчання не може бути постійної методики, раз і назавжди встановленої програми.

 10. Повторюй ці заповіді кожного вечора, доки вони не стануть частиною тебе самого.

Джерело: http://mkkolifks.blogspot.com/2012/05/normal-0-false-false-false-ru-x-none-x.html#more

 


 

 








 
 
   

 

 

РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина гіперактивна дитина дислексия Диференціація С-Ш Навчальні посібники поради батькам Документація вчителя-логопеда довідник Ігри з буквами практичний посібник бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Життєве та педагогічне кредо Заикание затримка психічного розвитку затримка мовного розвитку звязне мовлення Методичні посібники Артикуляційна гімнастика Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття презентації Гра Ізографи Дислексія Посібник Зондовий масаж Словесні ігри Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія автоматизація звука Ш ікт види переказу буклет графічні символи виховні заходи автоматизація звука Л диференціація с-ц дидактична гра відео артикуляції звуків Використання сенкану діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С Автоматизація звука Р логопедичні схеми-завдання диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х ЗНМ Автоматизація звука Ж звук ж граматичні категорії Конспект заняття Логічні ігри Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц звуковий аналіз слова Автоматизація Ш буклети диктанти Автоматизація звука З Антистрес інклюзія дрібна моторика Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви Дисграфія букви й-ї Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок звуки раннього та середнього онтоге абетка-розмальовка логопедична гра звіт про роботу логопеда Логопедичний масаж звукові римівки Скарбничка для батьків


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода