Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [2] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті » для вчителів, педагогів, студентів

Етапи роботи при моторній алалії

Етапи роботи при моторній алалії

   1.  Активізація мовного наслідування, у тому числі власне наслідування (рухами  рук, ніг, голови)
     2.Практичне виділення з потоку мови слів і речень
     3.Формування складового сприйняття і відтворення мови. Викликання звуконаслідування .
     4.Робота над складовими римуваннями зі звуками раннього онтогенезу ( відстукування ритму)
    5. Розвиток спрямованості уваги на фонологічному складі слів , на матеріалі слів-квазіомонімов:
         -слова  різняться тільки голосним звуком (кит-кіт)
        - слова, що розрізняються приголосним звуком (коні-поні)
    6. Розуміння основних граматичних форм слів:
         -однина і множина іменників,
        - основні і похідні форми іменників ,
         -зменшувально-пестливе значення,
        - видові форми дієслів,
         -числові форми дієслів,
         -родові і числові закінчення.
     7.Формування практичної навички виокремлення числових закінчень іменників і дієслів
     8.Формування навички практичного відокремлення відмінкових закінчень:
         -Знахідний -відпрацьовується в процесі відповідей на питання: Кого? (Що?)
         -Знахідний просторових відносин формується в процесі відповідей на запитання: Куди?
        - Родовий відмінок для позначення особи, якій що-небудь належить, відпрацьовується в процесі відповідей на запитання: У кого?
        - Родовий відмінок у значенні матеріалу, з якого зроблений предмет: З чого?
        - Для позначення просторових відносин: Звідки?
        - Давальний відмінок -формується в процесі відповідей на питання: Кому? Чому?
         Просторових відносин: До чого? До кого?
        - Відмінок просторових відносин формується в процесі відповідей на питання: Де? На чому? У чому?
         -Думки і почуття: Про кого? Про що?
         -Орудний відмінок у значенні знаряддя дії відпрацьовується в процесі засвоєння питань: Ким? Чим?
         -Для позначення часових відносин: Коли?
         -Орудний спільності дії: З ким? З чим?
        - Просторових відносин: Під чим? Над чим?
     При проходженні кожної
відмінкової форми іменник пред'являється спочатку у формі називного відмінка, а потім непрямого.

На всіх етапах роботи спочатку опрацьовуються одні однотипні закінчення (наприклад, чоловічого роду - слона, вовка, лева, тигра, а потім жіночого роду - лисицю, білку, качку і т ..). Кожна відмінкова форма відпрацьовується протягом 1-3 місяців, проте її включають в цілях повторення і закріплення і в наступні заняття.

Протягом всієї роботи дітям слід читати спеціально підібрані тексти, де одне і те ж слово вживається в різних відмінках.
     Формування навички практичного виокремлення родових закінчень іменників, дієслів і прикметників
   
     На цьому етапі ведеться активна робота по накопиченню спостережень дитини над звуковим оформленням засвоєних за значенням суфіксів і префіксів в мові і їх практичного виділення на матеріалі віршів, текстів, ігрових завдань.
     9.Конструювання простого речення:
         -складання речень з 2-х слів типу: Жаба квакає
         -складання речень з 3слів типу: Папа ловить рибу
         -складання речень з 4-слів типу: Папа ловить рибу вудкою
    10. Формування практичних понять про слово та речення і практичне виділення цих елементів з потоку мови
    11. Подальша робота з розвитку словника і граматичного ладу мови на основі виділення фонем і морфем
     Цей етап включає в себе:
        - формування навички усвідомленого виділення фонем і артикулем і на цій основі - розширення активного словника і закріплення морфологічних узагальнень (компенсація апраксичних розладів)
       -  диференціація звуків у вимові;
         -формування навички складового аналізу слова і закріплення на цій основі морфологічних граматичних стереотипів, розвиток активного словника;
        - закріплення уявлень про фонематичну, складову і морфологічну структуру слів і граматичних стереотипах в процесі читання
.

Категорія: для вчителів, педагогів, студентів | Додав: inecca (09.12.2014)
Переглядів: 2423 | Теги: алалія моторна | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина гіперактивна дитина поради батькам логопедичне заняття Диференціація С-Ш Ігри з буквами Логопедичний масаж практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Логічні ігри Навчальні посібники затримка мовного розвитку Методичні посібники Скарбничка для батьків буклети Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття презентації Гра Автоматизація звука Р Дислексія Посібник Мнемотаблиці Дисграфія Словесні ігри Зондовий масаж Автоматизація звука С Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит граматика ікт види переказу графічні символи буклет виховні заходи логопедична гра дидактична гра Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л автоматизація звука Л граматичні категорії Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш диктанти Конспект заняття Антистрес звязне мовлення Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра ЗНМ індивідуальна робота звуконаслідування аутизм Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Оптична дисграфія інклюзія Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Автоматизація звука Ч ІРЦ Пори року Графомоторні навички букви и-е міжпівкульна взаємодія інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки Артикуляційна гімнастика


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода