Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог статей »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
для вчителів, педагогів, студентів [24] Різні статті [2] для батьків [22]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Статті » Консультації, статті » для батьків

Вікові особливості мовленнєвого розвитку дитини
 Пам’ятайте, що кожна дитина – індивідуальна, особлива і, відповідно, загальний та мовленнєвий розвиток у різних дітей може мати деякі відмінності.
 
 
Наведу орієнтовний порядок засвоєння дітьми звуків нашої мови.
 
Вік дитини                                 Звуки мовлення
Від 1 до 2 років                                     А, О ,Е, М, П, Б
Від 2 до 3 років                                     У, І, И, Т, Д, В, Ф, Г, К, Х, Н
Від 3 до 4 років                                     С, З, Ц
Від 4 до 5 років                                     Ш, Ж ,Ч, Щ
Від 5 до 6 років                                     Л, Р.
 
П’ятий рік життя.
Словниковий запас дитини досягає 1500-2000 слів. В своїх висловлюваннях дитина використовує майже усі частини мовлення.
Дитина продовжує засвоювати узагальнюючі слова. Відбувається інтенсивний розвиток граматичної будови мовлення, але дитина ще може допускати граматичні помилки: не завжди вірно використовує відмінкові закінчення, іноді неправильно узгоджує між собою слова.
 Дитина в цьому віці починає висловлювати особисту думку з приводу якихось подій, розмірковує про оточуючі предмети. За допомогою дорослих малюк переказує казки, повторює невеликі вірші. У більшості дітей в цьому віці покращується звуковимова: правильно вимовляють свистячі звуки [с, з, ц], починають вимовляти шиплячі звуки [ш, ж, ч], але ще можуть замінювати їх один-одним (наприклад, шапка – "сапка”, жовтий – "зовтий”).
 
Звук р в цьому віці діти ще можуть замінювати на й, л або ль (наприклад, рак – "йак”, риба – "либа”, пиріг – "пиліг”).
 
 
Шостий рік життя.
 До кінця шостого року життя активний словник дитини складає від 2500 до 3000 слів.
 Висловлювання дитини стають більш повними та точними.
 В п’ятирічному віці діти самостійно складають розповідь, переказують казку, що говорить про оволодіння одним з найважчих видів мовлення – монологічним мовленням.
В висловлюваннях дитини з’являються складні речення (Тато дивився телевізор, а ми з мамою читали цікаву книгу). В мовленні дитини з’являються слова, що позначають якість предметів, матеріал з яких вони зроблені ( паперовий літак, дерев’яний стіл). Дитина використовує синоніми та антоніми. Дитина вже правильно узгоджує іменники з іншими частинами мови. В мовленні п’ятирічних дітей з’являються присвійні прикметники (собача лапа, заячі вуха), складні прийменники (з-за, з-під).
 В цьому віці дитина вже оволодіває різною складністю складової структури слів: не пропускає склади, не переставляє їх місцями. Значно покращується звуковимова.
Більшість дітей вже правильно вимовляють шиплячі звуки [ш, ж, ч] та звуки [р, рь.]
 
 
 
Категорія: для батьків | Додав: inecca (14.03.2013)
Переглядів: 1639 | Теги: мовленнєвий розвиток | Рейтинг: 0.0/10
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина гіперактивна дитина поради батькам Ігри з буквами практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалия алалія моторна Диференціація С-Ш затримка мовного розвитку Логопедичний масаж Методичні посібники Навчальні посібники Логічні ігри Скарбничка для батьків Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма звязне мовлення заняття презентації Гра Дислексія Посібник Мнемотаблиці Словесні ігри Зондовий масаж Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит граматика ікт види переказу буклет графічні символи виховні заходи Диференціація звуків С-Ш дидактична гра Мнемотехника Дисграфія відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедична гра логопедичні схеми-завдання логопедичне заняття автоматизація звука Л Автоматизація звука Ж граматичні категорії Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Голосні звуки звуковий аналіз слова Автоматизація звуків Автоматизація Ш буклети диктанти Антистрес Конспект заняття ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок Алалія абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра Автоматизація звука Р відеогра індивідуальна робота звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки інклюзія аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Конспекти занятть для дітей міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч Пори року ЗНМ Графомоторні навички букви и-е ІРЦ інклюзія в дитячому садочку Артикуляційна гімнастика біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода