Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [41]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [42]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [8]
Дисграфія [13]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [11]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]
Про логопеда [1]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Звуконаслідування, викликання звуків

Коррекционно-развивающее пособие по работе с неговорящими детьми-Загрузить-
17.03.2019, 23:45

КОРРЕКЦИОННО-РАЗВИВАЮЩЕЕ ПОСОБИЕ ПО РАБОТЕ С НЕГОВОРЯЩИМИ ДЕТЬМИ на основе методики логопеда – эксперта Грузиновой Т.В.

Основная цель логопедического воздействия на первоначальном этапе работы с не
говорящими детьми – активизация звукоподражания у неговорящих детей.
Задачи:
 стимулировать речевую активности;
 развивать способность к подражанию действиям (эхопраксии) и речевому подражанию
(эхолалии);
 формировать мотивационно - побудительный уровень речевой деятельности.
 создание условий для появления активной речи;
Основные принципы работы:
 Речь взрослого должна постоянно варьироваться по громкости, тембру, высоте, что
способствует активизации ориентировочной реакции ребёнка;
 У детей может быть нарушен слух, зрение, но тактильное ощущение сохранно, поэтому звук
сопровождаем жестом, это подсказка детям;
 Начинать работу нужно с сопряжённого проговаривания с постепенным переходом к
отражённому, а затем самостоятельному произнесению ребёнком звуков;
 Требуется многократное повторение инструкций;
 Работу нужно начинать со звуков раннего онтогенеза;
 Обязательна похвала (поощрение) ребёнка за выполненное задание (произнесение звука).
Методические рекомендации
Пособие предлагается логопедам, воспитателям и родителям для вызывания и закрепления
произношения непроизвольных согласных звуков и обучения разговорной речи в игровой ситуации
для работы с не говорящими детьми. Игровые упражнения могут быть использованы с детьми, в
том числе и не имеющих речевых нарушений, начиная с раннего возраста

 

Источник: https://docplayer.ru/79569782-Korrekcionno-razvivayushchee-posobie-po-rabote-s-negovoryashchimi-detmi-na-osnove-metodiki-logopeda-eksperta-gruzinovoy-t-v.html

Категорія: Звуконаслідування, викликання звуків | Додав: inecca | Теги: методика Грузінової, аутизм, інклюзія
Переглядів: 851 | Завантажень: 80
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці затримка мовного розвитку Кубики історій гіперактивна дитина логопедичне заняття поради батькам Логопедичний масаж автоматизація звука Л практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Автоматизація звука Р Диференціація С-Ш Глюкофон глюкофрн у логопедії Методичні посібники Навчальні посібники звязне мовлення логічні ігри Артикуляційна гімнастика Скарбничка для батьків буклети Ігри з буквами Конспекти занять для дітей Презентації дидактичні ігри готуємо руку до письма заняття Гра Дислексія Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Дисграфія Словесні ігри Конспект заняття логопедична гра Зондовий масаж Автоматизація звука С Оптична дисграфія Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків дидактична гра Алфавит логопедичний зошит автоматизація звука Ш ІКТ види переказу буклет виховні заходи Диференціація звуків С-Ш Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л ІРЦ ЗНМ Автоматизація звука Ж Автоматизація звука З інклюзія Голосні звуки звуковий аналіз слова Автоматизація звуків Автоматизація Ш антистрес Конспекти занятть для дітей пори року ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота аутизм звуконаслідування Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч букви и-е інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода