Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [27]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [3]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [6]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [59]
Графомоторні навички [6]
Дисграфія [9]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [9]
Презентації-теорія [42]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [63]
Словесні ігри [19]
Зразки документації [13]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]


Відео-поради


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Відскановані посібники, методички

Програма: "Розвиток мовлення" -Завантажити-
31.08.2014, 21:21

 

Пояснювальна записка

Мовлення — це форма спілкування, опосередкована мовою, яка включає процеси побудови та розуміння висловлювання. Мовлення дитини розглядається як специфічна, ієрархічно організована діяльність. Як і будь-яка інша діяльність, мовлення характеризується вмотивованістю, цілеспрямованістю, певною структурою. До функцій мовлення, крім спілкування, належать також пізнавальна та регулювальна. Мовлення відіграє винятково важливу роль у формуванні вищих психічних функцій  навчання.

Мовлення, як суспільно-історичне явище, супроводжує всі сторони буття людини, забезпечуючи успішність її адаптації, інтеграції та соціалізації. Тому увага до мовленнєвого розвитку кожної особи не випадкова, особливо, коли йдеться про дітей з інтелектуальним недорозвитком.

 Недорозвиток мовлення є одним з проявів розумової відсталості у дітей. Він зумовлений раннім ураженням ЦНС та специфічними особливостями функціонування психічних процесів. Властиві цім  дітям пізнавальна пасивність, знижений інтерес до навколишнього, а відтак і недостатній розвиток предметної діяльності, негативно позначаються на формуванні потреби у спілкуванні дітей-олігофренів з дорослими, розвитку емоційного ставлення до них. Внаслідок цього порушується природний механізм оволодіння мовою у дитини. Адже сама потреба у спілкуванні, зацікавлене емоційне ставлення до дорослого, бажання розуміти й в усьому наслідувати його, є важливою психологічною умовою виникнення усного мовлення у дітей.

Серед порушень психофізичного розвитку у дітей вади мовлення спостерігаються чи не найчастіше.  Нормальний розвиток  мовлення  можливий лише за умови сформованості мислення, уваги, пам’яті, сприймання (насамперед слухового, зорового), рухової сфери дитини тощо. Будь-яке відхилення у розвитку названих процесів обов’язково позначається на стані мовлення дитини.

Аналіз досліджень показує, що у розумово-відсталих дітей є несформованим не тільки саме мовлення, але й його передумови: у них не розвинуті просторові дії, не сформований інтерес до оточуючого, не розвинута предметна діяльність. Всі ці важливі фактори лежать в основі розвитку смислової сторони мовлення, а також його граматичної побудови. Крім того, у цих дітей немає потреби в спілкуванні та не розвинуті домовленнєві засоби спілкування. Недорозвинення комунікативної функції мови розглядається як частина в структурі порушення комунікативної діяльності в цілому (з властивими їй мотивами і потребами, мовними і немовними засобами, цільовими і контрольними моментами).

Категорія: Відскановані посібники, методички | Додав: inecca | Теги: Розвиток мовлення
Переглядів: 877 | Завантажень: 186
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина поради батькам дислексия Навчальні посібники довідник Артикуляційна гімнастика Автоматизація звука Р Логопедичний масаж практичний посібник Диференціація С-Ш Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна ікт Життєве та педагогічне кредо Конспекти занять для дітей Заикание затримка психічного розвитку Методичні посібники звязне мовлення буклети Скарбничка для батьків графо-моторні навички Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації заняття Гра Дислексія Ізографи Посібник Мнемотаблиці Зондовий масаж Словесні ігри Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит дидактична гра логопедична гра граматика Оптична дисграфія види переказу графічні символи буклет виховні заходи диференціація с-ц Дисграфія відео артикуляції звуків Використання сенкану діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х ЗНМ Автоматизація звука Ж звук ж граматичні категорії автоматизація звука Ш Логічні ігри інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц Автоматизація Ш звуковий аналіз слова диктанти Автоматизація звука З Конспект заняття Антистрес дрібна моторика Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви автоматизація звука Л букви й-ї Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок звуки раннього та середнього онтоге абетка-розмальовка звукові та складові доріжки звіт про роботу логопеда


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода