Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [22]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [2]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [6]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [60]
Графо-моторні навички [5]
Дисграфія [8]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [9]
Презентації-теорія [42]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [2]
Конспекти занять [49]
Словесні ігри [18]
Зразки документації [12]
Логоритміка [1]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]


Відео-поради


Портал у конкурсах
конкурс сайтов
BannerFans.com Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
https://mega-talant.com/


Порадити друзям


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Скарбничка для батьків

Завантажити
10.05.2016, 18:20

№1"Розвиток фонематичного слуху у дітей"

Фонематичний слух—здатність людини  до розпізнавання звуків мовлення. Формування фонематичного слуху відбувається у дітей піч час сприйняття усного мовлення оточуючих і. одночасно, при власному промовлянні слів.

Фонематичний слух відповідає за розрізнення фонем (звуків) мовлення. Він допомагає нам розрізняти слова і форми слів. Схожі за звучанням, і правильно розуміти зміст сказаного.

Розвинений фонематичний слух необхідний для навчання читанню та письму, а в подальшому— і для вивчення іноземних мов.

Коли у дитини погано розвинений фонематичний слух, вона може плутати близькі за звучанням фонеми. Це, в свою чергу, може гальмувати процес розвитку зв’язного мовлення, навчання читанню та письму, адже якщо дитина погано вміє розрізняти звуки, вона буде сприймати ( запам’ятовувати, вимовляти, писати) те, що вона почула, а не те, що їй сказали насправді. Звідси—помилки у мовленні, читанні, письмі.

№2"Артикуляційна гімнастика для свистячих звуків"

Багатьох батьків хвилює  проблема правильної звуковимови дитини. Для того, щоб дитяче мовлення було чітким і зрозумілим іншим людям, необхідно працювати над розвитком м'язів артикуляційного апарату. Існують спеціальні вправи для розвитку рухливості, спритності язика, губ, щік, під'язикової вуздечки, які називаються артикуляційною гімнастикою. Нижче до вашої уваги представлений комплекс артикуляційної гімнастики для групи свистячих звуків.

№3 "Активізація мязів мякого піднебіння та глотки"

У логопедичній літературі ринолалія визначається як порушення тембру голосу та звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами мовленнєвого апарату. При ринолалії артикуляція звуків відрізняється від норми. Так, при нормальній фонації у дитини під час вимови усіх (крім носових) звуків мовлення, відбувається відділення носоглоткової та носової порожнин від глоткової та ротової. Під час мовлення м'яке піднебіння безперервно опускається та піднімається на різну висоту в залежності від звуків, що вимовляються та швидкості мовлення. При порушенні функцій піднебінно-глоткового зімкнення з’являється специфічний для ринолалії носовий відтінок мовлення. 

Для стимуляції, розтягнення і підвищення пластичності тканин м’якого піднебіння з одночасною активізацією задньої стінки глотки, а також для досягнення достатнього контакту м’якого піднебіння з верхнім «стискувачем» глотки рекомендується виконувати наступні вправи:

 

 

 

 

 

Категорія: Скарбничка для батьків | Додав: kostimka | Теги: буклети
Переглядів: 866 | Завантажень: 226
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
Конкурс "Відео до уроку" «Учительський журнал on-line»

II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина дислексия Скарбничка для батьків Диференціація С-Ш Навчальні посібники поради батькам Документація вчителя-логопеда довідник Ігри з буквами Артикуляційна гімнастика Логопедичний масаж практичний посібник Дислексія бінарні заняття Професії в картинках ікт Алалія Автоматизація звука Р Алалия алалія моторна Життєве та педагогічне кредо Заикание затримка психічного розвитку звязне мовлення Методичні посібники Логічні ігри буклети Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації Гра Ізографи Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Зондовий масаж Словесні ігри Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит дидактична гра заняття логопедична гра граматика види переказу буклет графічні символи виховні заходи Диференціація звуків С-Ш диференціація с-ц Конспект заняття Мнемотехника Дисграфія відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х звук ж граматичні категорії ЗНМ диктанти Автоматизація звука З автоматизація звука Ш інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц автоматизація звука Л Звукові хатинки лінгвістичний тренажер карточки ПЕКС Автоматизація звука Ж Автоматизація Ш звуковий аналіз слова зимуючі птахи Антистрес дрібна моторика казкотерапія Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода