Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [39]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [41]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [8]
Дисграфія [12]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [11]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [3]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Скарбничка для батьків

Завантажити
10.05.2016, 18:20

№1"Розвиток фонематичного слуху у дітей"

Фонематичний слух—здатність людини  до розпізнавання звуків мовлення. Формування фонематичного слуху відбувається у дітей піч час сприйняття усного мовлення оточуючих і. одночасно, при власному промовлянні слів.

Фонематичний слух відповідає за розрізнення фонем (звуків) мовлення. Він допомагає нам розрізняти слова і форми слів. Схожі за звучанням, і правильно розуміти зміст сказаного.

Розвинений фонематичний слух необхідний для навчання читанню та письму, а в подальшому— і для вивчення іноземних мов.

Коли у дитини погано розвинений фонематичний слух, вона може плутати близькі за звучанням фонеми. Це, в свою чергу, може гальмувати процес розвитку зв’язного мовлення, навчання читанню та письму, адже якщо дитина погано вміє розрізняти звуки, вона буде сприймати ( запам’ятовувати, вимовляти, писати) те, що вона почула, а не те, що їй сказали насправді. Звідси—помилки у мовленні, читанні, письмі.

№2"Артикуляційна гімнастика для свистячих звуків"

Багатьох батьків хвилює  проблема правильної звуковимови дитини. Для того, щоб дитяче мовлення було чітким і зрозумілим іншим людям, необхідно працювати над розвитком м'язів артикуляційного апарату. Існують спеціальні вправи для розвитку рухливості, спритності язика, губ, щік, під'язикової вуздечки, які називаються артикуляційною гімнастикою. Нижче до вашої уваги представлений комплекс артикуляційної гімнастики для групи свистячих звуків.

№3 "Активізація мязів мякого піднебіння та глотки"

У логопедичній літературі ринолалія визначається як порушення тембру голосу та звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами мовленнєвого апарату. При ринолалії артикуляція звуків відрізняється від норми. Так, при нормальній фонації у дитини під час вимови усіх (крім носових) звуків мовлення, відбувається відділення носоглоткової та носової порожнин від глоткової та ротової. Під час мовлення м'яке піднебіння безперервно опускається та піднімається на різну висоту в залежності від звуків, що вимовляються та швидкості мовлення. При порушенні функцій піднебінно-глоткового зімкнення з’являється специфічний для ринолалії носовий відтінок мовлення. 

Для стимуляції, розтягнення і підвищення пластичності тканин м’якого піднебіння з одночасною активізацією задньої стінки глотки, а також для досягнення достатнього контакту м’якого піднебіння з верхнім «стискувачем» глотки рекомендується виконувати наступні вправи:

 

 

 

 

 

Категорія: Скарбничка для батьків | Додав: kostimka | Теги: буклети
Переглядів: 2398 | Завантажень: 388
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина rлюкофон rлюкофон у логопедичній практиці Кубики історій гіперактивна дитина Скарбничка для батьків Навчальні посібники поради батькам Документація вчителя-логопеда практичний посібник Диференціація С-Ш бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Автоматизація звука Р Алалия алалія моторна ікт затримка мовного розвитку Методичні посібники глюкофон глюкофрн у логопедії буклети Ігри з буквами Дидактичні ігри Готуємо руку до письма Логічні ігри заняття презентації Гра Посібник Дисграфія Словесні ігри Зондовий масаж Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит Мнемотаблиці види переказу звязне мовлення буклет виховні заходи дидактична гра Дислексія відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання логопедичне заняття інклюзія ЗНМ Автоматизація звука Ж Конспекти занять для дітей Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Голосні звуки Автоматизація звуків автоматизація звука Л звуковий аналіз слова Автоматизація Ш Антистрес Конспект заняття ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї графо-моторні навички Диференціація звуків р-л вірші для масажу Су-Джок Алалія абетка-розмальовка логопедична гра Логопедичний масаж гімнастика для очей відео-гра відеогра індивідуальна робота Буквар звуконаслідування викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Оптична дисграфія аутизм Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Конспекти занятть для дітей міжпівкульна взаємодія Автоматизація звука Ч Пори року букви и-е ІРЦ інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Артикуляційна гімнастика Презентація воркшоп свистячі звуки


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода