Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [28]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [3]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [8]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [59]
Графомоторні навички [6]
Дисграфія [9]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [10]
Презентації-теорія [43]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [63]
Словесні ігри [20]
Зразки документації [14]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]


Відео-поради


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Дисграфія

Завантажити
25.06.2017, 22:47

Буква Ї [йі]

Розрізнення Й – Ї

Логопедична робота з дітьми, що мають мовленнєві порушення, носить диференційований характер, який враховує механізм порушення, його симптоматику, структуру дефекту, психологічні особливості дитини. До останнього часу в логопедії недостатньо розроблений психолінгвістичний аспект корекції порушень писемної мови і являє собою значиму проблему удосконалення в логопедичній роботі з дітьми. Відомо, що основою навчання грамоти школярів є звукова робота. Вона сприяє формуванню повноцінних навичок читання, встановлює послідовність звуків у слові допомагає запобігти найчастіше уживаних помилок на пропуски, заміну, переставляння букв під час письма, а також допомагає учням оволодівати нормами літературної вимови, артикуляційними навичками.

Труднощі, пов’язані з вживанням букв я, ю, є, ї на початку складу, виникають у дітей дуже часто. Вони пишуть «мойа»(моя), «мойейі»(моєї), «думайе»(думає), «Йура»(Юра), «Йана, Яана»(Яна).

Основною причиною є те, що діти не засвоюють так легко, як це в шкільній програмі, вживання я, ю, є, ї. Вони пишуть так, як чують, або взагалі не знають, як писати. Ми, вчителі-логопеди, говоримо про те, що букви я, ю, є, ї можуть позначати два звуки: [йа], [йу], [йе], [йі]. Але про перший звук й вчасно не турбуємось. Доцільно спочатку опрацювати звук і букву й, а потім переходити до вживання букв я, ю, є, ї на початку слова, складу, які й позначають два звуки.

 

Категорія: Дисграфія | Додав: nata-bad1063 | Теги: Дисграфія, букви й-ї
Переглядів: 833 | Завантажень: 145
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина поради батькам дислексия логопедичне заняття Диференціація С-Ш довідник Артикуляційна гімнастика Ігри з буквами практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Життєве та педагогічне кредо Заикание затримка психічного розвитку звязне мовлення дисфонія Логопедичний масаж Методичні посібники Навчальні посібники Дидактичні ігри Готуємо руку до письма Логічні ігри заняття презентації Гра Дислексія Автоматизація звука Р Ізографи Посібник мовленнєвий розвиток Словесні ігри Зондовий масаж Автоматизація звука С Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит логопедична гра Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія автоматизація звука Ш ікт види переказу буклет графічні символи виховні заходи автоматизація звука Л диференціація с-ц Дисграфія дидактична гра Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л диференціація п-б диференціація т-д диференціація г-х ЗНМ Автоматизація звука Ж граматичні категорії диктанти Автоматизація звука З Голосні звуки Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц Автоматизація Ш звуковий аналіз слова буклети Конспект заняття Антистрес інклюзія дрібна моторика ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок Конспекти занятть для дітей Конспекти занять для дітей абетка-розмальовка звіт про роботу логопеда Скарбничка для батьків гімнастика для очей відео-гра диференціація Р-Л


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


РЕКЛАМА
Обменный пункт Xbit.Money Ria Com [CPL] UA Rozetka UA


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода