Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [39]
Автоматизація, диференціація звуків [28]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [20]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [18]
Відскановані посібники, методички [41]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [61]
Графомоторні навички [7]
Дисграфія [12]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [10]
Презентації-теорія [45]
Презентації-практика [70]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [73]
Словесні ігри [23]
Зразки документації [15]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [3]
Практичний матеріал:лексика,граматика [6]
Методичні розробки [6]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]
Звуконаслідування, викликання звуків [2]
Для ІРЦ [2]


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz


Головна » Файли » Дисграфія

Завантажити
25.06.2017, 22:47

Буква Ї [йі]

Розрізнення Й – Ї

Логопедична робота з дітьми, що мають мовленнєві порушення, носить диференційований характер, який враховує механізм порушення, його симптоматику, структуру дефекту, психологічні особливості дитини. До останнього часу в логопедії недостатньо розроблений психолінгвістичний аспект корекції порушень писемної мови і являє собою значиму проблему удосконалення в логопедичній роботі з дітьми. Відомо, що основою навчання грамоти школярів є звукова робота. Вона сприяє формуванню повноцінних навичок читання, встановлює послідовність звуків у слові допомагає запобігти найчастіше уживаних помилок на пропуски, заміну, переставляння букв під час письма, а також допомагає учням оволодівати нормами літературної вимови, артикуляційними навичками.

Труднощі, пов’язані з вживанням букв я, ю, є, ї на початку складу, виникають у дітей дуже часто. Вони пишуть «мойа»(моя), «мойейі»(моєї), «думайе»(думає), «Йура»(Юра), «Йана, Яана»(Яна).

Основною причиною є те, що діти не засвоюють так легко, як це в шкільній програмі, вживання я, ю, є, ї. Вони пишуть так, як чують, або взагалі не знають, як писати. Ми, вчителі-логопеди, говоримо про те, що букви я, ю, є, ї можуть позначати два звуки: [йа], [йу], [йе], [йі]. Але про перший звук й вчасно не турбуємось. Доцільно спочатку опрацювати звук і букву й, а потім переходити до вживання букв я, ю, є, ї на початку слова, складу, які й позначають два звуки.

 

Категорія: Дисграфія | Додав: nata-bad1063 | Теги: Дисграфія, букви й-ї
Переглядів: 2168 | Завантажень: 298
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Сертифікат
Вартість сертифікату 20 грн.


Пошук за тегами
мовленнєвий розвиток агресивна дитина гіперактивна дитина поради батькам логопедичне заняття Диференціація С-Ш Ігри з буквами Логопедичний масаж практичний посібник Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Логічні ігри Навчальні посібники затримка мовного розвитку Методичні посібники Скарбничка для батьків буклети Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття презентації Гра Автоматизація звука Р Дислексія Посібник Мнемотаблиці Дисграфія Словесні ігри Зондовий масаж Автоматизація звука С Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків алфавит Логопедичний зошит граматика ікт види переказу графічні символи буклет виховні заходи логопедична гра дидактична гра Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л автоматизація звука Л граматичні категорії Автоматизація звука З автоматизація звука Ш Голосні звуки Автоматизація звуків Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш диктанти Конспект заняття Антистрес звязне мовлення Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї вірші для масажу Су-Джок абетка-розмальовка гімнастика для очей відео-гра відеогра ЗНМ індивідуальна робота звуконаслідування аутизм Буквар викликаємо голосні звуки викликаємо звуки Оптична дисграфія інклюзія Автоматизація Р автоматизація Р -ДР-ТР- Автоматизація звука Ч ІРЦ Пори року Графомоторні навички букви и-е міжпівкульна взаємодія інклюзія в дитячому садочку біоенергопластика Презентація воркшоп свистячі звуки Артикуляційна гімнастика


Друзі сайту
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б
Спільнота освітян УМІТИ ВЧИТИ


Пошук по сайту


Календар


Погода