Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [25]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [3]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [6]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [59]
Графомоторні навички [6]
Дисграфія [9]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [9]
Презентації-теорія [42]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [3]
Конспекти занять [63]
Словесні ігри [19]
Зразки документації [12]
Логоритміка [2]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]
Абетка [1]


Відео-поради


Порадити друзям


МИ НА Facebook


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Дисграфія

Завантажити
25.06.2017, 22:47

Буква Ї [йі]

Розрізнення Й – Ї

Логопедична робота з дітьми, що мають мовленнєві порушення, носить диференційований характер, який враховує механізм порушення, його симптоматику, структуру дефекту, психологічні особливості дитини. До останнього часу в логопедії недостатньо розроблений психолінгвістичний аспект корекції порушень писемної мови і являє собою значиму проблему удосконалення в логопедичній роботі з дітьми. Відомо, що основою навчання грамоти школярів є звукова робота. Вона сприяє формуванню повноцінних навичок читання, встановлює послідовність звуків у слові допомагає запобігти найчастіше уживаних помилок на пропуски, заміну, переставляння букв під час письма, а також допомагає учням оволодівати нормами літературної вимови, артикуляційними навичками.

Труднощі, пов’язані з вживанням букв я, ю, є, ї на початку складу, виникають у дітей дуже часто. Вони пишуть «мойа»(моя), «мойейі»(моєї), «думайе»(думає), «Йура»(Юра), «Йана, Яана»(Яна).

Основною причиною є те, що діти не засвоюють так легко, як це в шкільній програмі, вживання я, ю, є, ї. Вони пишуть так, як чують, або взагалі не знають, як писати. Ми, вчителі-логопеди, говоримо про те, що букви я, ю, є, ї можуть позначати два звуки: [йа], [йу], [йе], [йі]. Але про перший звук й вчасно не турбуємось. Доцільно спочатку опрацювати звук і букву й, а потім переходити до вживання букв я, ю, є, ї на початку слова, складу, які й позначають два звуки.

 

Категорія: Дисграфія | Додав: nata-bad1063 | Теги: Дисграфія, букви й-ї
Переглядів: 559 | Завантажень: 117
Всього коментарів: 0
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!

3-4квітня 2018року в м. Київ відбудеться ІІ-га міжнародна науково - практична конференція «Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти»



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина гіперактивна дитина дислексия Диференціація С-Ш поради батькам довідник Артикуляційна гімнастика Логопедичний масаж практичний посібник Дислексія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна Життєве та педагогічне кредо Конспекти занять для дітей Заикание Логічні ігри затримка психічного розвитку затримка мовного розвитку Методичні посібники звязне мовлення буклети Скарбничка для батьків Ігри з буквами Навчальні посібники Дидактичні ігри Готуємо руку до письма презентації Гра Ізографи Посібник мовленнєвий розвиток логопедична гра Зондовий масаж Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит заняття Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія ікт види переказу буклет графічні символи виховні заходи Диференціація звуків С-Ш диференціація с-ц Автоматизація звука Р Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л Словесні ігри диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х дидактична гра ЗНМ звук ж граматичні категорії диктанти автоматизація звука Ш інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц автоматизація звука Л Звукові хатинки Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш Автоматизація звука З Антистрес дрібна моторика ігри з голосними буквами голосні букви Дисграфія букви й-ї вірші для масажу Су-Джок звуки раннього та середнього онтоге Конспект заняття Конспекти занятть для дітей абетка-розмальовка звукові та складові доріжки


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода