Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [22]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [2]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [6]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [60]
Графо-моторні навички [5]
Дисграфія [8]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [9]
Презентації-теорія [42]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [2]
Конспекти занять [48]
Словесні ігри [18]
Зразки документації [12]
Логоритміка [1]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]


Відео-поради


Портал у конкурсах
конкурс сайтов
BannerFans.com Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
https://mega-talant.com/


Порадити друзям


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Дисграфія

Завантажити
31.08.2014, 22:52

Альбом вправ № 1 входить в комплекс посібників по подоланню оптичної форми дисграфії у дітей молодшого шкільного віку.

Альбом по профілактиці оптичної дисграфії

Письмо-це знакова система фіксації мовлення ,що  дозволяє за допомогою графічних елементів передавати інформацію.

Становлення функції письма відбувається лише за умов цілеспрямованого навчання у період опанування грамоти.Передумови її формування закладаються ще до початку навчання в школі.

Процес письма-складний багаторівневий акт, що складається із ряду операцій , які після навчання переходятьв автоматичний стереотип із єдинства акустичних,оптичних і кінетичних подразників.

Кожен із цих етапів протікає на основі умінь і навичок просторового орієнтування,що формується до 6р. при повноцінному розвитку дитини.

Недостатньо  розвинені уміння і  навички  просторового  розрізнення  є  одною з  причин порушень письма  у молодших  школярів.

При оптичній  дисграфії  у  дітей  спостерігається :

  1. Порушення зорового сприймання, аналізу та синтезу;
  2. Порушення  моторних координацій;
  3. Неточність уявлення про форму,колір,величину предмета;
  4. Недорозвинення пам’яті ,просторовогоорієнтування і уявлення;
  5. труднощі оптико-просторового аналізу;
  6. Несформованість оптичного образу літери.

Під час роботи з дітьми слід використовувати вправи,які допомагають розвинути у дитини :

  1. зорове сприймання(сприймання кольору,форми,розміру,величини предмета);
  2. буквений гнозис(сприймання кольору,форми,розміру,величини букви;диференційоване розміщення елементів букв);
  3. операції зорового аналізу та синтезу;
  4. об’єм зорової пам’яті (запам’ятовування форми, кольору, послідовності і кількості букв і предметів);
  5. просторове сприймання і уявлення(орієнтування в схемі власного тіла і орієнтування в оточуючому просторі);
  6. мовленнєві засоби,що відображають зорво-просторові відношення;
  7. зорово-моторні координації;
  8. вміння розрізняти букви,що заміщаються за оптичними ознаками.

 

 

Категорія: Дисграфія | Додав: inecca | Теги: Оптична дисграфія
Переглядів: 1566 | Завантажень: 301 | Коментарі: 4
Всього коментарів: 4
avatar
4
Дуже дякую!!!
avatar
3
Дуже вдячна за величезну роботу, на яку не вистачає часу (перекласти, підібрати малюнки).
avatar
2
Чудова робота. дякую
avatar
1
гарно дякую
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


Отдых на море
Отдых в Лазаревском,(район Сочи) Краснодарский край.
В центре города,к морю-5-9 мин.,частный сектор,без посредников.
Комнаты эконом,полулюкс от 1-местных до 4-5.
Адрес:ул. Лазарева 14
Цены 2017 года эконом:
июнь 350-400;
июль- 400-450;
август-450-500;
сентябрь-400-350;
Полулюкс+50 руб.(конд)
тел. 918-20-31-685


АНОНС
Конкурс "Відео до уроку" «Учительський журнал on-line»

II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина поради батькам дислексия довідник Ігри з буквами Артикуляційна гімнастика Логопедичний масаж практичний посібник Дисграфія Диференціація С-Ш Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Професії в картинках Алалія Алалия алалія моторна ікт Життєве та педагогічне кредо Конспекти занять для дітей Заикание затримка психічного розвитку Методичні посібники Навчальні посібники Логічні ігри буклети Скарбничка для батьків Дидактичні ігри Готуємо руку до письма Автоматизація звука Р презентації Гра Дислексія Ізографи Посібник Мнемотаблиці мовленнєвий розвиток Зондовий масаж Автоматизація звука С Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит заняття граматика автоматизація звука Ш види переказу буклет графічні символи виховні заходи диференціація с-ц дидактична гра Мнемотехника відео артикуляції звуків Використання сенкану Оптична дисграфія автоматизація звука Л діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички логопедична гра логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х ЗНМ Автоматизація звука Ж звук ж граматичні категорії диктанти Автоматизація звука З інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц Словесні ігри Звукові хатинки лінгвістичний тренажер карточки ПЕКС Автоматизація Ш звуковий аналіз слова зимуючі птахи Конспект заняття Антистрес звязне мовлення дрібна моторика казкотерапія Конспекти занятть для дітей ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода