Ви увійшли якГость
Група "Гости"
Вітаю Вас
Гость
RSS
Вихід
 
 
Каталог файлів »
Меню сайту


Вхід на сайт


Знайти:
Продам авторські розробки [22]
Автоматизація, диференціація звуків [24]
Атестація педагогічних працівників [1]
Артикуляційні вправи [2]
Відео з практики, відео-ігри, фізкультхвилинки [6]
Відскановані посібники, методички [31]
Відсканований практичний матеріал, наочність, ігри [60]
Графомоторні навички [6]
Дисграфія [8]
Дислексія [1]
Скарбничка для батьків [9]
Презентації-теорія [42]
Презентації-практика [67]
Презентації-звязне мовлення [2]
Конспекти занять [49]
Словесні ігри [18]
Зразки документації [12]
Логоритміка [1]
Наочність для вивчення віршів [2]
Практичний матеріал:лексика,граматика [5]
Методичні розробки [4]
Виховні заходи [3]
Притчі, усміхніться [2]


Відео-поради


Портал у конкурсах
конкурс сайтов
BannerFans.com Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
https://mega-talant.com/


Порадити друзям


Моя кнопка



Безкоштовно SMS



Лічильник
Яндекс.Метрика Flag Counter


Online uCoz
Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
и


Головна » Файли » Дисграфія

Завантажити
31.08.2014, 22:52

Альбом вправ № 1 входить в комплекс посібників по подоланню оптичної форми дисграфії у дітей молодшого шкільного віку.

Альбом по профілактиці оптичної дисграфії

Письмо-це знакова система фіксації мовлення ,що  дозволяє за допомогою графічних елементів передавати інформацію.

Становлення функції письма відбувається лише за умов цілеспрямованого навчання у період опанування грамоти.Передумови її формування закладаються ще до початку навчання в школі.

Процес письма-складний багаторівневий акт, що складається із ряду операцій , які після навчання переходятьв автоматичний стереотип із єдинства акустичних,оптичних і кінетичних подразників.

Кожен із цих етапів протікає на основі умінь і навичок просторового орієнтування,що формується до 6р. при повноцінному розвитку дитини.

Недостатньо  розвинені уміння і  навички  просторового  розрізнення  є  одною з  причин порушень письма  у молодших  школярів.

При оптичній  дисграфії  у  дітей  спостерігається :

  1. Порушення зорового сприймання, аналізу та синтезу;
  2. Порушення  моторних координацій;
  3. Неточність уявлення про форму,колір,величину предмета;
  4. Недорозвинення пам’яті ,просторовогоорієнтування і уявлення;
  5. труднощі оптико-просторового аналізу;
  6. Несформованість оптичного образу літери.

Під час роботи з дітьми слід використовувати вправи,які допомагають розвинути у дитини :

  1. зорове сприймання(сприймання кольору,форми,розміру,величини предмета);
  2. буквений гнозис(сприймання кольору,форми,розміру,величини букви;диференційоване розміщення елементів букв);
  3. операції зорового аналізу та синтезу;
  4. об’єм зорової пам’яті (запам’ятовування форми, кольору, послідовності і кількості букв і предметів);
  5. просторове сприймання і уявлення(орієнтування в схемі власного тіла і орієнтування в оточуючому просторі);
  6. мовленнєві засоби,що відображають зорво-просторові відношення;
  7. зорово-моторні координації;
  8. вміння розрізняти букви,що заміщаються за оптичними ознаками.

 

 

Категорія: Дисграфія | Додав: inecca | Теги: Оптична дисграфія
Переглядів: 1612 | Завантажень: 310 | Коментарі: 4
Всього коментарів: 4
avatar
4
Дуже дякую!!!
avatar
3
Дуже вдячна за величезну роботу, на яку не вистачає часу (перекласти, підібрати малюнки).
avatar
2
Чудова робота. дякую
avatar
1
гарно дякую
avatar
РЕКЛАМА
Від Вас - матеріал,фотографії,побажання кольорів.
Від мене - якісний, яскравий матеріал у форматі Microsoft PowerPoint або mp4.


АНОНС
Конкурс "Відео до уроку" «Учительський журнал on-line»

II-я МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО АУТИЗМУ «ОТКРЫВАЯ ДВЕРИ»!

з 31 жовтня – 2 листопада 10-й Інтернет-марафон“Інноваційні технології та методики освіти”

IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»
10 листопада 2017 р.



Сертифікат
Вартість сертифікату 15 грн. або 60 руб


Пошук за тегами
агресивна дитина затримка мовного розвитку гіперактивна дитина дислексия Диференціація С-Ш Навчальні посібники поради батькам довідник Ігри з буквами Артикуляційна гімнастика практичний посібник Алалія Документація вчителя-логопеда бінарні заняття Мнемотехника Професії в картинках Автоматизація звука Р Алалия алалія моторна ікт Життєве та педагогічне кредо презентації Заикание затримка психічного розвитку звязне мовлення Логічні ігри Методичні посібники буклети Скарбничка для батьків Конспекти занять для дітей Дидактичні ігри Готуємо руку до письма заняття Гра Ізографи Посібник мовленнєвий розвиток Словесні ігри Зондовий масаж Диференціація звуків С-Ш Абетка у віршах Автоматизація сонорних звуків займенники Диференціація звуків с-з Диференціація свистячих та шиплячих алфавит Дыхательная гимнастика по Стрельник Логопедичний зошит Мнемотаблиці граматика Оптична дисграфія автоматизація звука Ш види переказу графічні символи буклет виховні заходи Конспект заняття диференціація с-ц логопедична гра дидактична гра Дисграфія Дислексія відео артикуляції звуків Використання сенкану автоматизація звука Л діти з особливими потребами атестація педагогічних працівників графо-моторні навички Автоматизація звука С логопедичні схеми-завдання Диференціація звуків р-л диференціація п-б диференціація т-д логопедичне заняття диференціація г-х ЗНМ звук ж Логопедичний масаж граматичні категорії диктанти інклюзія Голосні звуки звук Рь Автоматизація звуків диференціація звуків Ч-Ц Звукові хатинки лінгвістичний тренажер карточки ПЕКС Автоматизація звука Ж звуковий аналіз слова Автоматизація Ш зимуючі птахи Автоматизація звука З Антистрес Конспекти занятть для дітей дрібна моторика казкотерапія ігри з голосними буквами голосні букви букви й-ї


Електронні книги
Середня школа.Дитячий садок Управління школою і загальна методика.Для батьків.


...


Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
Сайт 2-Б


Пошук по сайту


Календар


Погода