понеділок, 18 березня 2024 р.

Тиждень 26

 Інформатика 1 клас

Проєкт "Керування кнопками"

Інформатика 2 клас

Повторення за допомогою гри kahoot

Інформатика 6 клас

1. Прокоментуйте фрагмент програми. Що з'явиться на екрані при його виконанні? Які зауваження є щодо змінних програми?

с=15

print("Випадає ",с)


2. Прокоментуйте фрагмент програми. Що з'явиться на екрані при його виконанні?

a=int(input('Введіть число a ='))

print("a=",a)

b=float(input('Введіть число b ='))

print("b=",b)


3. Користувач вводить 2 цілих числа a  та  b. Видати на екран користувачу наступні результати обчислень:



понеділок, 11 березня 2024 р.

Тиждень 25

Інформатика 2 клас

Орнамент — це прикраса, візерунок, побудований на ритмічному чергуванні геометричних елементів або стилізованих рослин і тварин.

Завантаж середовище. Створи код для виконавця, який описує наступні події

1) виконавець англійською мовою «називає» цифри, натиснуті на клавіатурі; 

2) виконавець рухається по сцені вліво-вправо, відбиваючись від об’єкта червоного кольору; 

3) виконавець змінює свій вигляд, коли натиснута клавіша миші.


Вправа 3. "Вдвох"
Пройди етап конкурсу Година Коду = створи циклічний алгоритм

Інформатика 6 клас

Для онлайну
Онлайновий векторний графічний редактор https://www.youtube.com/playlist?list=PLW1_G4jip1oOiA4GABjL3aLWGrtlBgZsR 
Працює з браузера. На планшетах нормально

вівторок, 5 березня 2024 р.

Тиждень 24

 Інформатика 1 клас


Інформатика 2 клас

Повторення. Інструменти графічного редактора TuxPaint

Інформатика 3 клас

Вправа 1. Команди і виконавці

Інформатика 5 клас

Практична робота

Створіть презентацію за темою "Типи алгоритмів"

1 слайд - тітульний, містить назву та Прізвищє, Ім'я автора

2 слайд присвячено Лілійним алгоритмам

3 слайд - алгоритми розгалуження

4 слайд - Циклічні алгоритми

Використати власний шаблон

суботу, 24 лютого 2024 р.

Тиждень 23

Інформатика 1 клас

Повторення основних знань на ScratchJr у вигляді вікторини https://kahoot.it/ 

Інформатика 2 клас

Тестування зі знання інструментів TuxPaint

Інформатика 3 клас

Завдання "Дудл"

Розробники Google для своєї пошукової системи створюють зображення, у тому числі й анімовані, які присвячено різним подіям і відомим людям. Ці зображення називають дудл. Досліди, у якому році створено дудл, присвячений 50-річчю програмування для дітей. 

Склади алгоритми для виконавця Зайчика.


Інформакика 4 клас

Вправа 1 Розподіли у дві групи міркування про те як варто чи не варто складати алгоритми в середовищі Скретч

Вправа 2.  Вкажи елементи середовища Скретч

Вправа 3. Дай відповіді на питання, що виїзжають

Інформатика 5 клас

Тестування з теорії 

Практична завлання Створити проєкт "Графічний редактор" на Скретч на 4 кольори

Інформатика 6 клас

Тестування

Практична робота


Електронна дошка "Ессе про Еxcel"


понеділок, 19 лютого 2024 р.

Тиждень 22

Інформатика 1 клас

Повторення блоків ScratchJr

Інформатика 2 клас

Повторення інтерфейс. Вправа 1

Гра про інструменти TuxPaint (пограти дома)

Інформатика 3 клас

Вправа 1 Команда  не команда

Вправа 2 Алгоритм посадки деревця

Вправа 3 Завдання на алгоритміку

Інформатика 4 клас

Вправа на повторення 1

Вправа на повторення 2

Склади слово ПРОГРАМА

Інформатика 5 клас

Повторення Квіз для 5 класу

Приклад 1. Вікторина на 5 питань https://scratch.mit.edu/projects/968563196

Приклад 2. Гра "Мінне поле" https://scratch.mit.edu/projects/968564806

Приклад гри "Автоклікер"

Завдання на п'ятницю. Створити проєкт "Графічний редактор" на Скретч на 4 кольори

Тестування з теорії 

Інформатика 6 клас

Створіть таблицю за зразком та у позначених стовпцях створіть відповідні формули


Вправа 21 за підручником

Вправа 22 за підручником

понеділок, 12 лютого 2024 р.

Тиждень 21

День точних наук = вікторина https://www.fyrebox.com/play/dlggdqepzexllkoldk/

Інформатика 1 клас

Повторення блоків ScratchJr



Інформатика 2 клас

Повторення. Крути колесо


Інформатика 3 клас

Вправа 1 "Редагування тексту"

Вправа 2 "Форматування тексту"

Вправа 3 "Форматування чи редагування?"

Інформатика 4 клас

Повторення первинних знань про алгоритми

Весела вправа про кротів та розгалуження

Повторення "Повне та неповне розгалуження"

Інформатика 5 клас

Вправа на повторення 1

Вправа на повторення 2

Вправа на повторення 3


Нестандартна ситуація "Уяви, що ти  - вчитель інформатики"

Проект «Полювання на гриби»

Намалювати об'єкт Гриб і скопіювати його двічі. Отримуємо чотири об'єкта: Кіт і три гриба. Створити анімацію, під час якої Кіт рухається зліва на право по 100 кроків. Підходячи до кожного гриба Кіт зупиняється, чекає 5 секунд і збирає гриба (гриба сховати). Далі рухається до слідуючого гриба і дії повторюються на наступному тлі.


Проект «Квітка»

• Намалювати об'єкт: бутон — квітку, яка ще не розпустилася. 

• Додати цьому об'єкту образи, що зображують стадії розкриття квітки: від бутона до повністю розкритої квітки. Назви образів — слово (за уподобанням учнів) + № стадії розпускання квітки. 

• Створити анімацію — розкриття квітки. 

• Намалювати об'єкт-сонце. 

• Створити анімацію — схід сонця (розпускання квітки відбувається вранці).

Проект «Годинник»

• Намалювати об’єкт Годинникова стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів). 

• Намалювати об’єкт Хвилинна стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів). 

• Намалювати об’єкт Очі. Надати цьому об’єкту ще один образ. 

• Провести анімацію послідовно змінюючи образи об’єктів з невеликою затримкою.



Тестування за темою на 2 урок

Тестування 2 за темою на 2 урок

Інфооматика 6 клас

Вправа 1 "Поняття електронної таблиці"

Вправа 2 "Основні елементи таблиці"

Вправа 3 "Google Таблиці"

Практична робота. Відтворіть таблицю за зразком


Тестування на повторення https://vseosvita.ua/test/start/daa532








вівторок, 23 січня 2024 р.

Тиждень 18

 Інформатика 2 клас. Об'єкти та дії мишки при роботі з об'єктами

Тест мишки1

Тест мишки2

Тест мишки3

Перетягування

Інформатика 4 клас

Вправа "Вдвох кращє" - знайди команди Скретч


Інформатика 5 клас

Повторення. Тестування

Практична самостійна частина

Створіть проєкт на Скретч, який містить

1) Орнамент = тобто повторювальні елементи зі зміною властивості (клольору чи розміру чи звуку чи будь-яка властивість об'єкту)

2) Спрайт, що рухається, змінюючи образ (наприклад літає зправа наліво та навпаки кажан чи пташка)

3) У циклі (повторенні) змінюєтся зображення на сцені з частотою 1 шт за 3 секунди. Таких фонів більше 5


Самостійна робота 26.01.2024:

  1. Надайте приклад лінійного алгоритму
  2. Надайте приклад алгоритму з розгалуженням
  3. Надайте приклад циклічного алгоритму
  4. Намалюйте блок-схему циклічного алгоритму - перенос 8 об'ємних речей з одного місця на інше (по 1 речі)



Інформатика 6 клас, урок 1


Вправа на повторення1 повторимо клавіши

Вправана повторення 2

Інформатика 6 клас, урок 2

Вправа про елементи таблиці


для тих, хто працює швидко - практична вправа замість простої




back to top